اخبار ورزشی

منچستریونایتد از بین آنتونی و کودی خاکپو یکی را جذب می‌کند

منچستریونایتد از بین آنتونی و کودی خاکپو یکی را جذب می‌کند

به گزارش آلفابلاگ :وینگر برزیلی آژاکس در تلاش است تا به مربی سابق خود بپیوندد، اما شیاطین سرخ ممکن است به دنبال جایگزینی برای این بازیکن باشند.

منچستریونایتد کودی کاکپو وینگر آیندهوون را در کنار آنتونی در نظر گرفته است. شیاطین سرخ احتمالا تا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی یکی از این دو بازیکن را به خدمت خواهند گرفت.

طبق شرایط باشگاهی منچستریونایتد، باید گفت که شیاطین سرخ بودجه لازم برای جذب هر دو بازیکن [کاکپو و آنتونی] را ندارند.

منچستریونایتد در حال حاضر در حال بررسی وضعیت است و در نهایت باید تصمیم بگیرد که پس از رد پیشنهاد 68 میلیون پوندی آژاکس برای آنتونی پیشنهاد جدیدی ارائه کند یا خیر.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، آنتونی از ترکیب آژاکس برای دیدار مقابل اسپارتا روتردام کنار گذاشته شد. اما آژاکس همچنان بر موضع خود مبنی بر عدم فروش آنتونی اصرار دارد. شاید یک پیشنهاد مالی بهتر از منچستریونایتد نظر آژاکس را تغییر دهد.

آنتونی 22 ساله هدف شماره یک اریک تن هچ است. او هفته گذشته نیز در تمرین گروهی آژاکس شرکت نکرد. یونایتد قبلاً از خرید قرضی کریستین پولیشیچ ناامید شده بود. آنها در تلاش برای جذب یک وینگر هستند و رکود و کندی مذاکرات با آژاکس برای آنتونی می تواند باعث شود شیاطین سرخ نظر خود را تغییر دهند و به فکر جذب کودی کاکپو باشند. خاکپو اولویت دوم ده هاچ است. منابع حدس می زنند که منچستر می تواند این هفته یا هفته آینده پیشنهادی را به آیندهوون ارسال کند.

کاکپو، ملی پوش هلندی 23 ساله آیندهوون، بسیار ارزان تر از آنتونی است. آیندهوون برای این بازیکن 38.2 میلیون پوند طلب خواهد کرد. البته شرایط خاکپو هم پیچیده است. یونایتد باید منتظر بماند و ببیند آیندهوون چگونه در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به رنجرز گل می‌زند. در صورت صعود هلندی در لیگ قهرمانان اروپا، شاید خود هاکپو از این انتقال راضی نباشد. با این حال بعید به نظر می رسد که منچستر هم آنتونی و هم کاکپو را از دست بدهد مگر اینکه معجزه خاصی رخ دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا