سلامتیشیوه زندگی

ضدآفتاب ایرانی چی بخریم؟

به گزارش مجله انلاین الفابلاگ:

ضدآفتاب ایرانی چی بخریم؟

امروزه متخصصان بر اهمیت استفاده منظم از یک ضد آفتاب مناسب در تمام روزهای سال بیش از پیش تأکید می‌کنند. یکی از عواملی که می‌تواند به پوست شما آسیب جدی بزند، قرار گرفت…

امروزه متخصصان بر اهمیت استفاده منظم از یک ضد آفتاب مناسب در تمام روزهای سال بیش از پیش تأکید می‌کنند. یکی از عواملی که می‌تواند به پوست شما آسیب جدی بزند، قرار گرفتن مداوم در زیر نور مستقیم آفتاب بدون مراقبت است. این در حالی است که پوست صورت به دلیل حساسیت و ظرافتی که دارد، بیشتر مورد آسیب قرار گرفته و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون محافظت می‌تواند موجب بروز بیماری‌های مختلف پوستی شود.
استفاده منظم از ضد آفتاب در تمامی فصول سال باید جدی گرفته شود ولی آسیب‌های ناشی از نور خورشید در تابستان چند برابر شده و افراد در این فصل باید استفاده از این محصول مراقبتی را جدی‌تر بگیرند. پس شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده که ضد آفتاب ایرانی چه مارکی خوبه؟ پس با ما همراه باشید چون در این مقاله قصد داریم شما را تعدادی از بهترین‌های کرم ضد آفتاب ایرانی آشنا کنیم.

خرید ضدآفتاب خانومی

کرم ضد آفتاب فاقد چربی با پوشش کرم‌ پودری هیدرودرم

ضد آفتاب کرم پودری هیدرودرم با فاکتور حفاظتی 50، از پوست شما در برابر پرتوهای مضر خورشید به خوبی محافظت کرده و مانع از ایجاد لک، تیرگی، آفتاب سوختگی و بروز آکنه می‌شود. این محصول دارای بافت سبکی بوده و با حفظ تنفس طبیعی پوست، مانع از بروز جوش سرسیاه و آکنه می‌شود و برای افراد با پوست مختلط، چرب و مستعد به آکنه بسیار مناسب است.
از دیگر ویژگی‌های این محصول مقاومت آن در برابر تعریق و شستشو بخصوص در فصل تابستان می‌باشد. فروشگاه اینترنتی خانومی، این کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی هیدرودرم را با قیمت بسیار مناسب همراه با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ فاقد چربی سینره

کرم ضد آفتاب بدون رنگ مناسب پوست چرب سینره، با بهره‌مندی از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تائید FDA از پوست شما در مقابل طیف وسیعی از اشعه‌های UV محافظت کرده و فاقد ترکیبات مضری همچون پارابن است. ویتامین E موجود در این محصول با مهار آثار مخرب رادیکال‌های آزاد باعث پیشگیری از چین وچروک، پیری زودرس و ایجاد لک می‌شود.
این محصول با ساختار سبک و فاقد پارابن، جذب سریعی دارد و برای پوست‌های چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است. بی‌رنگ بودن این کرم موجب شده آقایان نیز بتوانند با خیال راحت از این ضد آفتاب استفاده کنند. بهتر است نیم ساعت قبل از ترک خانه میزان مناسبی از این محصول را بر روی پوست خود بمالید و در پایان روز نیز برای داشتن پوستی سالم، پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید.

کرم ضد آفتاب و ضد لک بدون رنگ پوست چرب و آکنه دار لافارر

ضد آفتاب لافارر یکی از پرفروش‌ترین برندهای ضد آفتاب ایرانی است که توانایی آن در کنترل و مهار ترشح سبوم و مات‌کنندگی پوست، باعث از بین رفتن نگرانی و دغدغه افرادی خواهد شد که دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند. این محصول با بافت سبک و زود جذب با داشتن SPF30 علاوه بر حافظت از پوست، در پیشگیری و کاهش لک‌های پوستی مؤثر است.
کرم ضد آفتاب بدون رنگ پوست چرب لافارر با دارا بودن ترکیباتی همچون آلوئه‌ورا، سدیم‌هیالورونات، سدیم‌لاکتات و اوره روند پیر شدن پوست شما را کند کرده و به تعویق می‌اندازد. شما می‌توانید این محصول کاربردی را از طریق فروشگاه آنلاین خانومی سفارش داده و در زمان و مکان دلخواه آن را تحویل بگیرید.

ضد آفتاب کرم پودری پریم مخصوص پوست‌ چرب

ضد آفتاب پریم برای پوست چرب یک محصول ایده آل با قدرت محافظت بالا در برابر پرتوهای مضر خورشید است که آثار مخرب ناشی از تابش آفتاب را همچون آفتاب سوختگی، چروک و ایجاد لک را به حداقل می‌رساند. این محصول فاقد چربی بوده و دارای عصاره گیاه اسپیره کوهی است که خاصیت ضدالتهابی و ضد باکتریایی، برای پوست‌های چرب و جوش‌دار دارد.

ضد آفتاب رنگی پریم با سه رنگ پرطرفدار برنز، بژ روشن و بژ طبیعی علاوه بر حفاظت پوست در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب، به فکر زیبایی ظاهر پوست شما نیز بوده و شما می‌توانید با توجه به رنگ پوست خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

ضدآفتاب چی بخریم

کرم ضد آفتاب SPF50 نئودرم

ضد آفتاب ایرانی هایلی پروتکتیو نئودرم با داشتن ترکیبات شفابخشی همچون عصاره بابونه و خاصیت آبرسانی بالا علاوه بر محافظت از پوست شما، از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب با بافتی کاملاً از احساس سنگینی بر روی پوست شما جلوگیری کرده و در دو رنگ بژ و بی‌رنگ تولید و عرضه می‌شود.
به گفته‌ی نئودرم این ضد آفتاب به دلیل وجود سبوماین، میزان ترشح چربی پوست را کنترل کرده و همچنین خاصیت ضد میکروبی دارد.

کرم ضد آفتاب SPF50 نئودرم

نحوه استفاده مؤثر از محصولات ضد آفتاب

⦁ به دلیل سخت بودن تشخیص محصولات اصل از تقلبی، حتماً کرم ضد آفتاب مورد نظر خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.
⦁ در استفاده از کرم ضد آفتاب خود صرفه‌جویی نکنید! تمام نواحی که در معرض آفتاب هستند را با مقدار کافی از ضد آفتاب بپوشانید تا بیشترین محافظت را دریافت کنید.
⦁ حداقل نیم ساعت قبل از ترک خانه، کرم را بر روی پوست خود بمالید تا فرصت کافی برای جذب داشته باشد.
⦁ اگر برای مدت طولانی در فضای آزاد و زیر نور خورشید قرار دارید سعی کنید هر دو ساعت یک‌بار ضد آفتاب خود را تمدید کنید تا اثر اولیه کاهش نیابد.
⦁ در فصول گرم که تعریق بدنتان بیشتر است از کرم‌های ضد آب استفاده کنید.

کلام آخر

بعد از انتخاب کرم ضد آفتاب متناسب با ویژگی‌های پوست خود نوبت به یک خرید مطمئن می‌رسد. ابتدا به تاریخ انقضای درج شده بر روی کالا دقت کرده و سپس از اصل بودن کالا به خصوص در برندهای خارجی و وارداتی اطمینان حاصل کنید. بهتر است برای خرید کالاهای حساسی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی که به طور مستقیم با زیبایی و سلامتی ما در ارتباط هستند، صرفاً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید انواع کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی خانومی خریداری کرده و از اصالت کالای خود مطمئن باشید.
خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید مطمئن انواع کرم‌ ضد آفتاب به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا