شیوه زندگی

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

خدمات سئو و بهنیه سازی سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت شما توسط شرکت مدیرلینک: بهترین رتبه ها در گوگل را میتوانید با کمک تیم مدیرلینک تصاحب کنید و فروش خود را در گوگل چند برابر کنید و برند خود را در دنیا قوی کنید با استراتژی های شرکت مدیرلینک.

خدمات تیم مدیرلینک شامل بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از جمله لود سرعت سایت و انجام کارهای سئو هر روز بالای سایت طبق استراتژی و درنهایت کسب رتبه در فهرست گوگل .

سئو چیست؟

سئو یعنی بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو حالا چرا باید گوگل به ما رتبه بده؟ گوگل سعی دارد بهترین نتیجه را بعد سرچ کاربر به آن نشان دهد به طوری که به جواب خود کاملا برسد و اگر شما تولید محتوای خوب نداشته باشید هیچ گاه رتبه خوب کسب نمیکنید.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت شامل سئو سایت های شرکتی ، خدماتی ، بیمه ای ، کاشت ناخون و… میباشد که با کسب رتبه های برتر میتوان همانند فروشگاه های بزرگ فروش داشت و سود قابل توجهی کرد.

هزینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت چقدر است؟

هزینه خدمات سئو و بهینه سازی سایت بستگی به حوضه شما دارد و اگر سختی کلمه مثل سایت خدماتی املاک پایین باشد ارزان تر است ولی اگر بالا باشد مثل خرید گوشی گران تر میشود ، قطعا افراد زیادی در حوزه گوشی فعال هستند ولی در حوز دیگر اندک هستند.

چرا میگیم حوضه املاک سخت نیست چون رقیب های ما سایت های تبلیغاتی هستند و رقیب خاصی نداریم.

سئو وب سایت

سئو وب سایت کار هرکسی نیست و نیازمند آموزش و تجربه است ، تیم مدیرلینک با چندین سال سابقه تمامی الگوریتم ها و قوانین گوگل را خوب میداند و همین امر باعث بهبود کیفیت کار های ما شده است.

خدمات سئو چند نوع است؟

ما کلا 3 نوع سئو دارم که در ادامه با آنها کاملا آشنا میشویم!

  1. سئو کلاه سفید
  2. سئو کلاه خاکستری
  3. سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید یعنی ما کاملا طبق قوانین و الگوریتم ها پیش بریم و اصلا لینک سازی خارجی انجام ندهیم و با تولید محتوای خوب و کاربرپسند به مرور زمان به رتبه های بالا بیاییم ولی به سختی.چ

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری یعنی ما هم خر و میخایم هم خرما ، یکجاهایی که گوگل هواسش نیست دورش بزنیم. مثلا بریم یک سری تیریک های سئویی انجام بدیم که گوگل متوجه نشه و باعث رشد رتبه باشه.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه یعنی پیروی نکردن از قوانین گوگل یعنی کامل دور بزنیم گوگل رو ولی به شرطها و شروطها اگر دانش نداشتید استفاده نکنید قطعا پنالت میشید و بازگشت در اون کلمه سخت است و زمان بر هستند کسانی که سئو سیاه کار میکنند و رتبه های بالا هستند و پنالت نشده اند زیرا با دانش و تجربه بالا جوری گوگل را دور میزنند که اصلا متوجه نمیشه و در آینده هم آبدیت دهد افت چندانی نمیکنید.

خدمات سئو حرفه ای

تیم مدیرلینک میتواند در هر حوزه ای که هستید لینک یک را به شما هدیه دهد! اکثر فروشندگان فکر میکنند رقبایی مثل دیجی کالا و .. رقبایی سخت هستند در واقع اینطور نیست و با مهارت و دانش میشود جایگاه آنها را کسب کرد.

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت و سئو تخصص ماست و میتوانیم سایتی نوپا برایتان راه اندازی و صفر تا صد کار را خودمان دست بگیریم .

آنالیز رایگان سئو سایت

میتوانید وارد سایت مدیرلینک شوید و از قسمت منو خدمات ما مشاوره را انتخاب و در نهایت با پر کردن فرم ما با شما تماسی خواهیم داشت و تمامی صفحات و… سایت شما را آنالیز و میگویم چکار کنید رتبه ای بهتر بگیرید.

خدمات سئو وردپرس

خدمات سئو وردپرس را فقط به مدیرلینک بسپارید قطعا خوشحال میشوید و پیشرفت خواهید کرد ما فقط سایت وردپرسی را سئو میکنیم تخصص ماست میتوانید برای دیدن نمونه کارها به سایت مدیرلینک مراجعه کنید.

خدمات بهینه سازی سایت

خدمات بهینه سازی سایت شامل پایدار و طولانی بودن در رتبه یک + دستیبابی به مشتریان هدف +افزایش ترافیک سایت و… می شود که میتوانید در کنار مدیرلینک تمامی نکات گفته شده را بدست آورید. انجام خدمات سئو در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم مدیرلینک.

خدمات سئو بهینه سازی

خدمات سئو بهینه سازی تیم مدیرلینک شامل بهبود لود سایت و بهبود ظاهری سایت و ساختاری سایت و بهبود رتبه و بالا رفتن مدت زمان حضور کاربر و تشویق کردن آنها برای کامنت گذاری و دیدن سایر صفحات مرتبط + سرچ اسم برند و از همه مهمتر سرچ کلمه کلیدی در کنار برند شما مثل برنامه بدنسازی الفابلاگ میشود.

سرویس سئو تیم مدیرلینک

  1. تدوین استراتژی
  2. آنالیز رقبا
  3. تولید محتوا تخصصی
  4. سئو ON PAGE
  5. سئو OFF PAGE
  6. سئو تکنیکال
  7. گزارش کامل از پروژه
  8. تضمین بهترین رتبه

میتوانید برای درخواست سرویس سئو با آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیرلینک در ارتباط باشید.

سئو سایت حرفه ای

سئو انواع سایت خبری ، فروشگاهی و… که به صورت حرفه ای کار کنند. سئو سایت حرفه ای فقط به تیم مدیرلینک بسپارید. سئو حرفه ای سایت با بهترین بازدهی و رشد بی نظیر و کسب رتبه در جایگاه های بالا.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا