اخبار ورزشی

احساس می‌کنیم که چیزی در باشگاه تغییر کرده است ناصر الخلیفی: هیچ مشکلی بین نیمار و ام باپه وجود ندارد

احساس می‌کنیم که چیزی در باشگاه تغییر کرده است

ناصر الخلیفی: هیچ مشکلی بین نیمار و ام باپه وجود ندارد

به گزارش آلفابلاگ :ناصر آل خلیفه معتقد است که نسبت به سال های گذشته تغییر کرده اند

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیروز انجام شد و پاری سن ژرمن به عنوان صدرنشین گروه (H) با یوونتوس، بنفیکا و مکابی هیفا روبرو شد.

ناصر الخلیفی در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و اهداف پاری سن ژرمن در این رقابت ها صحبت کرده است. ناصر آل خلیفه گفت:

خوشحالیم که رقابت دیگری را در لیگ قهرمانان اروپا، بزرگترین رقابت جهان آغاز می کنیم. ما آماده ایم و می خواهیم تا جایی که می توانیم پیش برویم. ما هر روز تمرین می کنیم تا به این نقطه برسیم. کادر مربیگری جدید ما کار بزرگی انجام می دهد. با تشکر از تعهدی که همه نشان دادند و همچنین حمایت هوادارانمان، شروع بسیار خوبی در فصل داشتیم. عملکردی داریم که به ما کمک می کند با اعتماد به نفس بالا در این مسابقات حاضر شویم.

پاری سن ژرمن تحت هدایت کریستوف گال از ابتدای فصل عملکرد درخشانی داشته است. آنها در ادامه با شکست 4-0 نانت قهرمان سوپرکاپ فرانسه شدند و هفته گذشته باخت سنگین 7-1 را به لیل تحمیل کردند. الخلیفی در این باره گفت:

ما احساس کردیم که چیزی در باشگاه تغییر کرده است. این در ذهنیت و سبک بازی تیم ما مشهود است. در این میان چیزی واقعاً تغییر کرده است، اما این تازه شروع است و ما فقط سه بازی انجام داده ایم و راه زیادی در پیش داریم. ما در هر بازی تمام تلاش خود را خواهیم کرد و خواهیم دید که تا کجا می توانیم پیش برویم. همه می خواهند در این مسابقه برنده شوند. هدف ما پیروزی در هر بازی است. باید خونسردی و خونسردی را حفظ کنیم.

ناصر الخلیفی در ابتدای فصل تابستان و نقل و انتقالات اعلام کرد که رویکرد متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهند داشت و از این پس دیگر خریدهای فلشی در پاری سن ژرمن وجود نخواهد داشت. حالا با آمدن کریستف گوتیه و لوئیس کامپوس به نظر می رسد که وعده خلیف محقق شده است. او در این باره گفت:

ما بازیکنانی می خواهیم که باشگاه را دوست دارند، عاشق پیروزی و عاشق مبارزه هستند. ما می خواهیم این ذهنیت در کل باشگاه گسترش یابد.

به نظر می رسد از زمان بازی مقابل مون پلیه، پس از اینکه کیلیان امباپه اولین پنالتی پاری سن ژرمن را از دست داد، بین او و نیمار بر سر پنالتی دومی که به دست آوردند، بحث و جدل شد و نیمار پشت توپ قرار گرفت. برخلاف امباپه، این دو با یکدیگر مشکل داشته اند که سر و صدایی در اطراف پاری سن ژرمن ایجاد کرده است. آل خلیفه اکنون در مورد روابط این دو صحبت کرده و گفته است:

این ممکن است بین من و برادر و خواهرم نیز اتفاق بیفتد. مشکلی نیست و این یک موضوع رسانه ای است. آنها دوستان و هم تیمی های خوبی هستند و همیشه خواهند بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا