شیوه زندگیفن آوریکالای دیجیتال

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس دیجیتال چیست وچه کاری میکند؟
آژانس دیجیتال را میتوان شرکتی در نظر گرفت که برای محصولات وابسته به ابزارهای دیجیتالی خدماتی مانند آژانس دیجیتال مارکتینگ مدیرلینک :
⦁ ارائه استراتژی خلاقانه در زمینه بازاریابی دیجیتالی
⦁ خدمات توسعه فنی

⦁ طراحی گرافیکی

⦁ محتوای ارزشمند

⦁ طراحی سایت

سئو سایت در مشهد

آژانس بازاریابی دیجیتال

رابرای توسعه خلاقانه و فنی مبتدی بر اینترنت فراهم کند وتلاش میکند درک عمیق تری از رسانه به وجود آید . آژانس های دیجیتال تنها بر روی محصولات مبتنی بر اینترنت کار نمی کنند.شاید اینطور به نظر برسد که آژانس دیجیتال شرکت تبلیغاتی است اما این باور کاملا غلط است .
شرکت های تبلیغاتی با استفاده از رسانه های جمعی و تولید محتوای تبلیغاتی کالا یا خدمات مدنظر خود را معرفی میکنند. کامندان شرکت های تبلیغاتی با برنامه ریزی رسانه هستند وبا ایده های خلاقانه آشنا هستند که در هدف رساندن پیام به به مخاطبان هدف خود تجربه دارند .اما هدف آژانس های دیجیتال بررسی و تحلیل بازار,تدوین استراژدی برند و تبلیغ در رسانه های قابل اندازه گیری است و کارمندان آژانس های دیجیتال تجربه کار در بخش های بازاریابی شرکت را دارند ,جایی در آن مهارت هایی در آنها مثل تجربه تحقیقات بازار,توسعه استراتژی ,توسعه محصول و برنامه های بازار یابی را رشد میکند .حالا به این سوال میرسیم که کدام شرکت برای ما مناسبه؟؟؟

شرکت تبلیغاتی مجازی

کسی که کسب و کار او تبدیل به یک یک برند شده است قطعا به دنبال شرکت های تبلیغاتی میرود که گسترش برند خود را بیشتر از انچه هست بکند .اما کسب و کاری که به دنبال توسعه فروش وافزایش سهم در بازار باشه و بخواد محصولات خودشو توسعه بده باید به آژانس های دیجیتال مراجعه کنه. البته لازم به ذکره که اینجا گفته بشه در حال حاظر آژانس های تبلیغاتی بخش دیجیتال مارکتینگ خودشون رو راه اندازی کرده اند و از طرف دیگه هم شرک های آژانس دیجیتال هستند که خدمات رسانه ای و ساخت وتولید تیزر های تبلیغاتی را در فعالین های شرکت قرار دادند . برخی از آژانس های دیجیتال خدمات رسانه ای و ساخت و تولید تیزر های تبلیغاتی رو برونسپاری میکنند .برونسپاری یعنی سپردن یک سری از کا به بیرون از سازمان اصلی و در مقابل شرکت های تبلیغاتی هم همین رویکرد رو برای برنامه های بازاریابی خودشون انجام میدن و این خدمات رو به شرکت ها و گروه های دیگه برونسپاری میکنند. و این انتخاب کاملا وظیفه صاحب کسب و کارهست که با توجه به نیا کسب وکار خود کدوم شرکت رو انتخاب کند .

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ یک سری خدماتی است که ی فرد یا یک سازمان در حوزه بازاریابی اینترنتی به منظور رساندن شما بیشترین میزان سود انجام میدهد .حتی اگر کسب و کار آنلاین نداشته باشید مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند کسب و کار انلاین خود را راه اندازی کنید و آن راگسترش دهید تا محدود به یک موقعیت مکانی خاص برای ارائه خدمات یا فروش کالا های خود نباشید .
در دنیای امروز که عصر دیجیتال و کسب و کار های انلاین است استفاده از اینترنت و یا همان بازاریابی اینترنتی میتواند شما را به رسیدن به اهداف کسب و کار و سازمانتان یاری برساند . با استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتین میتوانید راه های رسیدن به جایگاه بهتر و پرنگتری در بازار در حوزه فعالیت کسب و کارتان نسبت به رقبای خود برسید .

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه کسی است؟

مشاوره دیجیتال مارکتیگ کسی است که مهارت ,دانش,تخصص وتجربه و توانایی تبدیل یک کسب و کار سنتی به کسب و کار اینترنتی را دارد و با استفاده از ابزار های دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشتری را برای کسب و کار شما جذب نماید و سازمان و کسب وکار شما را به اهداف از پیش تعیین شده برساند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه وظایفی دارد؟

وظیفه اصلی یک مشاور دیجیتال مارکتینگ ایجاد ارتباط بین کسب و کار شما و فضای اینترنتی است .یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید با تحلیل کسب وکار مورد نظر و بازار هدف و با توجه به زمتن و بودجه بهترین روش بازار یابی آنلاین و اینتر نتی را برای رسیدن به اهداف سازمان ارائه کند .همچنین بهینه سازی فرایند های بازار یابی با هدف جذب مشتری در فضای آنلاین و بالا بردن فروشسازمانی از دیگر وظایف مشاوره دیجیتال مارکتینگ است .

آژانس بازاریابی دیجیتال

یک سری از مهارت های یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ:

⦁ داشن تسلط کامل به مباحث دیجیتال مارکتینگ

⦁ آشنایی با انواع روش های دیجیتال مارکتینگ و چگونگی اجرای آنها

⦁ انتخاب بهترین استراتژی

⦁ شناخت بازار هدف و تقسیم بندی بازار

⦁ ایجاد فرصت های جدید برای کسب و کار

⦁ ارائه پیشنهاد برای بهینه سازی تبلیغات

⦁ بهبود فرآیند برند سازی

⦁ تحقیقات بازار مشتریان در فضای مجازی

⦁ تحلیل و پیشنهاد کلید واژه های مناسب

⦁ تدوین برنامه جامع دیجیتال مارکتینگ

⦁ تدوین برنامه بهبود سئو سایت

⦁ آنالیز ساختار و سرعت سایت

⦁ مدیریت بازاریابی محتوا

⦁ مدیریت ویدئو مارکتینگ

⦁ مدیریت بازاریابی صوتی (پادکست)

⦁ تدوین برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی

⦁ مدیریت بازاریابی ایمیلی

⦁ برنامه ریزی کمپین های دیجیتال مارکتینگ

⦁ اجرای برنامه بازاریابی پیامکی

⦁ تدوین برنامه جامع تبلیغات آنلاین

⦁ تحلیل ورودی های وب سایت و تلاش برای جذب مشتری در فضای مجازی

⦁ تشکیل باشگاه مشتریان آنلاین

⦁ کنترل و بررسی فاکتورهای اعتبارسنجی سایت

⦁ برنامه ریزی ریپورتاژ آگهی، گوگل ادورز و …

⦁ بهبود تعامل با مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی

⦁ ارائه محتوای خوب برای مخاطب

⦁ تدوین برنامه به کارگیری سئو

⦁ طراحی و اجرای لندینگ پیج های جذاب

⦁ تحلیل و سنجش میزان موفقیت سازمان در رسیدن به اهداف دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با افزایش و گسترش روز افزون اینترنت و دسترسی اکثریت مردم به آن دیجیتال مارکتینگ هم گسترش زیادی پیدا کرده .بازار یابی امروزه به این معناست که شما باید در مکان و زمان مناسب مشتریان خود را هدف بگیرید .و ازآنجایی که روز به روز خرید و فروش آفلاین تاثیر خود را از دست میدهد بهتر است به فکر گسترش کسب وکار خود به دیجیتال مارکتینگ باشید .

دیجیتال مارکتینگ

نیل پتل (Neil Patel)که یکی از دیجیتال مارکر های برتر دنیا است در جواب دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اینگونه میگوید:
˛˛
«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌ای از بازاریابی محصولات و خدمات می‌گویند که از طریق دستگاه‌های الکترونیکی انجام می‌شود».

سایت دیجیتال مارکتینگ

بازار یابی های سنتی نوع تبلیغات شامل آگهی ها ,بیلبورد ها,تبلیغات تلوزیونی و هر نوع تبلیغات آفلاین است که اکثرا بودجه بسیار زیادی نیاز دارد و اندازه گیری نتایجی که از آنها بسیار سخت است .و این روش اصلا مناسب برند سازی نیست .
اما دیجیتال مارکتینگ روشی جدید و مدرن است که با آن میتوانید خدمات و یا محصولات کسب وکارتان را با روش هایی مثل سئو , تبلیغات در فضای مجازی,تبلیغات کلیکی و…. تبلیغ کنید .این روش بسیار برای برند سازی و هدف گیری مشخص مشتری بسیار عالی و مقرون به صرفه است و بسیار سریع متوجه گسترش و سود کسب وکارتان خواهید شد .و همچینین برعکس بازاریابی سنتی امکان اندازه گیری با ابزار های تحلیلی بسیار آسان است .
اگر محصول و یا خدمت شما مخصوص به یک سری مخاطب خاص در هر جا که هستند است و میخواهد هزینه را هم پایین نگهدارید بهترین گزینه دیجیتال مارکتینگ خواهد بود .

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام ما یک شرکت تولید دستگاه سنگ صاب داریم میخواستم بدونم یک سایت بخواهیم داشته باشیم رشدی به کسب و کار ما میده؟

    1. سلام میتوانید به سایت مدیرلینک مراجعه کنید و مشاوره ای رایگان جهت رشد کسب و کار خود از تیم مدیرلینک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا