پزشکیسلامتیشیوه زندگی

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین قطعا بیشتر از ایمپلنت دندان یک یا چند واحد است زیرا تعداد پایه های ایمپلنت دندان و روکش های مورد نیاز بیشتر است و همچنین حجم جراحی لثه بیشتری خواهد داشت.

ایمپلنت کامل از همان ایمپلنت دندان های عادی استفاده می شود و تفاوتی که دارد در تعداد ایمپلنت دندان است که کل سطح دهان را پوشش می دهد و تعداد بیشتری استفاده خواهد شد.

 

ایمپلنت کامل دندان چیست؟

 

ایمپلنت کامل دندان (full mouth implant)  روشی برای کاشت دندان کل دهان است و برای افرادی مناسب است که دندان های زیادی را از دست داده اند. ایمپلنت کامل معمولا برای فک بالا و پایین انجام می شود اما بصورت نیم فک نیز می باشد.

برخی افراد هستند که دندان های فک بالای خود را از دست داده اند که در این صورت باید ایمپلنت کامل فک بالا را انجام دهند. پیشنهاد ما استفاده از ویزیت و معاینه رایگان ایمپلنت کامل دندانپزشکی آیریک است که توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق آقاجری انجام میشود.

به عنوان مثال در تصویر زیر ایمپلنت کامل فک پایین را مشاهده می کنید که از طریق قراردادن 4 پایه ایمپلنت در استخوان فک تعداد 12 عدد دندان بر روی این پایه ها قرارگرفته است که ایمپلنت کامل نام دارد.

در ادامه جدول قیمت ایمپلنت کامل دندان در دندانپزشکی آیریک را مشاهده کنید.

 

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

قیمت ایمپلنت کامل چقدر است؟

 

قیمت ایمپلنت کامل دندان به دلیل پیچیدگی و استفاده از مواد و لوازم بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به ایمپلنت دندان یک دندان دارد. این به این معناست که هزینه کاشت دندان یک واحد ایمپلنت کمتر از ایمپلنت کامل است اما نگران نباشید.

در روش های جدید ایمپلنت کامل در دندانپزشکی آیریک با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی و رفاه حال مراجعین، تعداد پایه های ایمپلنت دندان کمتری استفاده می شود و مانند تصویر بالا که مشاهده کردید کل دندان ها روی 4 یا 5 پایه ایمپلنت قرار میگیرند.

قیمت ایمپلنت کامل در سال 1401 به موارد بسیار زیادی مرتبط است و مواردی مانند: درمان های جانبی ایمپلنت کامل مثل سینوس لیفت – جراحی لثه – پیوند استخوان و قیمت روکش های ایمپلنت دندان تاثیرگذار است که تمامی این موارد با معاینه و ویزیت توسط متخصص ایمپلنت دندان مشخص می شود.

درمان های جانبی ایمپلنت دندان که در بالا نام بردیم بسیار متغیر هستند و بصورت مستقیم بر روی قیمت نهایی ایمپلنت کامل دندان تاثیر میگذارند پس بهتر است قبل از اقدام برای کاشت ایمپلنت کامل دندان حتما از ویزیت رایگان دکتر صادق آقاجری متخصص ایمپلنت دندان در تهران استفاده کنید.

بصورت کلی قیمت ایمپلنت کامل از مبلغ 70 تا 200 میلیون تومان می باشد که به موارد بالا بستگی دارد و همچنین نوع انجام این درمان در قیمت تاثیرگذار است و بهتر است این مورد را در نظر بگیرید.

نکته مهم دیگری که در قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین تاثیر دارد روکش ایمپلنت دندان ها است در این روش تعداد روکش دندان ها زیاد است و برای هر فک تقریبا 12 عدد است که نوع و جنس روکش دندان می تواند قیمت را بشدت تغییر دهد.

 

قیمت ایمپلنت کامل چقدر است

 

درد ایمپلنت دندان چقدر است؟

 

درد ایمپلنت دندان حدودا 3 الی 5 روز است که بسیار عادی و قابل تحمل است و نیازی به نگرانی و استرس ندارد. یکی از سوالاتی که اکثر مراجعین می پرسند این است که درد ایمپلنت دندان چند روز است یا ایمپلنت دندان درد دارد ؟

باید بگوییم که بله ایمپلنت دندان مانند هر درمان دیگری بعد از جراحی ممکن است درد داشته باشد اما دردی قابل تحمل است و طاقت فرسا نیست پس می توانید با یک قرص مسکن معمولی درد را از بین ببرید.

خبر خوب این است که در حین جراحی و کاشت ایمپلنت دندان هیچگونه دردی را حس نخواهید کرد و نگران نباشید. اما بطور کلی درد ایمپلنت دندان از دیگر درمان های دندانپزشکی واقعا کمتر است.

اکثر افرادی که جراحی ایمپلنت انجام داده اند از درد غیر قابل تحمل این جراحی چیزی نگفته اند زیرا پیش از جراحی به خوبی بی حس می شود و هیچ دردی را حس نخواهید کرد.

 

ایمپلنت بدون درد چیست ؟

 

اگر بدنیال ایمپلنت دندان بدون درد هستید و از درمان های دندانپزشکی ترس و نگرانی دارید ما به شما ایمپلنت دندان با سدیشن در دندانپزشکی آیریک را پیشنهاد میکنیم.

برای آشنایی بیشتر با روش ایمپلنت با بیهوشی ویدئو زیر را مشاهده کنید که ایمپلنت دندان کامل را با روش بیهوشی انجام داده ایم.

 

برای معاینه و ویزیت رایگان و آگاهی از ایمپلنت دندان با بیهوشی می توانید به سایت دندانپزشکی آیریک iricclinic.com مراجعه کنید.

 

 

عوارض ایمپلنت دندان چیست؟

 

هر درمانی مزیت و عوارض مخصوص به خود را دارد عوارض ایمپلنت دندان نیز بسیار کم است و معمولا در صورت رعایت نکردن یکسری نکات مهم بوجود می آید و به خودیه خود عوارضی ندارد.

در ادامه عوارض ایمپلنت دندان را نام میبریم و راه های پیشگیری از آن ها را می گوییم با ما همراه باشید.

 

عوارض ایمپلنت دندان چیست

 

عوارض ایمپلنت دندان به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام شرایط و مراقبت های خاص خود را دارند و هرکدام را در ادامه شرح می دهیم.

 

  • عوارض طبیعی و عمومی
  • عوارض ابتدایی بعد از جراحی ایمپلنت
  • عوارض ایمپلنت دندان در دراز مدت و طولانی

 

عوارض طبیعی و عمومی ایمپلنت دندان شامل خونریزی کم تا 48 ساعت بعد از جراحی ایمپلنت دندان – احساس درد و تورم در ناحیه ایمپلنت تا 5 الی 10 روز بعد است.

این موارد طبیعی هستند و جزو عوارض عمومی و طبیعی هستند که جای نگرانی ندارد. و در صورت بوجود آمدن این موارد می توانید با قرص مسکن معمولی درد و تورم را کاهش دهید.

عوارض ابتدایی بعد از جراحی ایمپلنت نیز 2 مورد مهم هستند که برای برخی از افراد بوجود می آید. عوارضی مانند تورم و قرمزی لثه همراه با درد و بروز حساسیت و آلرژی

این موارد نیز تاحدودی طبیعی هستند و ممکن است بعد از جراحی ایمپلنت دندان تا چند روز تورم لثه و حساسیت و آلرژی پیدا کنید که این عوارض ایمپلنت نیز تا حدودا 10 روز طبیعی هستند و اگر بیشتر شود باید به پزشک خود سریعا اعلام کنید.

 

عوارض ایمپلنت دندان در دراز مدت

 

برخی عوارض ایمپلنت دندان هستند که دراز مدت بوجو می آیند و جزو عوارض مهم و خظرناک هستند. این عوارض شامل خونریزی و عفونت لثه – درد در ناحیه استخوان فک پس از 10 روز از جراحی – مشکلات سینوسی و آلرژی حاد – احتمال شل و لق شدن پایه ایمپلنت و روکش ایمپلنت دندان

این موارد از عوارض مهم و خطرناک ایمپلنت دندان هستند که باید سریعا به متخصص ایمپلنت دندان خود اطلاع دهید تا رسیدگی شود و مشکلات بیشتری ایجاد نشود.

کاشت ایمپلنت دندان اگر توسط متخصص ایمپلنت دندان باتجربه و در دندانپزشکی مجهز و بروز انجام شود کمترین ریسک را دارد و در حال حاضر مطمئن ترین درمان دندانپزشکی است.

 

روش های پیشگیری از عوارض ایمپلنت

 

چند نکته مهم برای پیشگیری از عوارض ایمپلنت دندان وجود دارد که با رعایت این موارد میتوان ریسک جراحی ایمپلنت را تا حد زیادی کاهش داد.

  • انتخاب متخصص ایمپلنت دندان باتجربه و کاربلد
  • دندانپزشکی با تجهیزات بروز و دقیق و مجهز
  • رعایت نکات و توصیه های متخصص ایمپلنت
  • رعایت بهداشت و استعمال دخانیات

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا