فن آوری

خرید، حمل و نصب درب ضد سرقت

مقدمه :

درب ضد سرقت یکی از محصولاتی است که امروزه بسیار مورد توجه واقع شده و برای افراد از اقشار مختلف، دارای اهمیت شده است. درب ضد سرقت یکی از المان‌های ضروری برای تامین امنیت هر آپارتمان می‌باشد و دانستن مراحل مختلف و نحوه خرید، حمل و نصب آن، برای هر خریداری از واجبات می‌باشد. از این جهت گروه دژ درب، قرار است در این مقاله شما عزیزان را نسبت به مسائل مهم درباره خرید، حمل و نصب درب ضد سرقت آگاه سازد.

سر فصل‌های مقاله :
⦁ اهمیت حمل و نصب صحیح درب ضد سرقت
⦁ مواردی که در هنگام حمل درب ضد سرقت به محل نصب، باید به آن‌ها توجه کرد
⦁ مواردی که در هنگام نصب درب ضد سرقت در چهارچوب درب، باید به آن‌ها توجه کرد

خرید، حمل و نصب درب ضد سرقت

اهمیت حمل و نصب صحیح درب ضد سرقت

قبل از هر چیز، باید بدانیم که اهمیت حمل و نصب صحیح درب ضد سرقت در چیست؛ در برخی مواقع، در صورتی که حمل در ضد سرقت به صورت حرفه‌ای و استاندارد انجام نشود، ممکن است درب ضد سرقت در راه آسیب ببیند. این آسیب می‌تواند منجر به خرابی شدید درب شده و یا آن را نیاز به تعمیر و ساخت مجدد کند. اگر درب ضد سرقت آسیب دیده به موقع تعمیر نشده و همان‌ گونه در محل پروژه نصب شود، درب ضد سرقت کاربری اصلی خود را نخواهد داشت و امنیت خانه و اعضای خانواده به خطر می‌افتد.
همچنین در بسیاری مواقع هم درب ضد سرقت در هنگام نصب در چهارچوب درب، آسیب می‌بیند؛ اگر افرادی که وظیفه نصب را بر عهده دارند، به حد کافی حرفه‌ای و کار بلد نباشند، آسیب دیدن درب ضد سرقت می‌تواند به صورت خرابی لنگه، کج شدن چهارچوب، شکستن قفل و … رخ بدهد. تمام این اتفاقات کیفیت امنیتی را که درب ضد سرقت قرار است برای خانه به ارمغان بیاورد، زیر سوال برده و خطر آفرین واقع می‌شوند.
از این جهت است که هر تولید کننده و همچنین خریدار درب ضد سرقت، باید در مورد مواردی که در هنگام حمل و نصب درب ضد سرقت باید به آن‌ها توجه کرد، بدانند.

مواردی که در هنگام حمل درب ضد سرقت به محل نصب، باید به آن‌ها توجه کرد

مواردی که در هنگام نصب درب ضد سرقت در چهارچوب درب، باید به آن‌ها توجه کرد :

وقتی صحبت از مواردی که در هنگام حمل درب ضد سرقت به محل نصب، باید به آن‌ها توجه کرد می‌شود، در وهله اول باید به وزن زیاد آن اشاره کرد؛ زیرا استراکچر داخلی درب ضد سرقت و متریال استفاده شده در ساختارشان، وزنی نزدیک به 80 کیلو گرم داشته و همین امر زمینه ساز بسیاری از حوادث و آسیب‌هایی است که ممکن است در حمل آن پیش بیاید. همچنین ابعاد درب‌های ضد سرقت نیز حداقل 1 متر در 2 متر ارتفاع است و این ابعاد و آن وزن، برای حمل بسیار بد قلق خواهد بود. علاوه بر همه این‌ها، درب ضد سرقت مسیر زیادی را توسط نیروی انسانی و سپس اتوموبیل‌ها طی می‌کند تا به محل نصب برسد. هر درب ضد سرقت ابتدا از انبار بارگیری می‌شود، در کامیونی مخصوص حمل می‌شود و در محل پروژه، تخلیه می‌شود و سپس طبقات زیادی را طی می‌کند تا به محل نصب برسد.
از همین رو، در هنگام حمل درب ضد سرقت و جابه‌جایی آن‌ها در تمامی مراحل، باید از افراد باتجربه بالای 2 سال کمک گرفته شود، تا روند حمل و جابه‌جایی بدون هیچ مشکل و نقصی صورت بگیرد. علاوه بر این، بسته‌بندی مناسب درب‌ها و پوشاندن آن‌ها با موادی که جلوی ضربه و خش را بگیرند، هم به روند حمل ایمن درب‌‌ها کمک می‌کند.

مواردی که در هنگام نصب درب ضد سرقت در چهارچوب درب، باید به آن‌ها توجه کرد

حتی در صورتی که درب ضد سرقت در سلامت و امنیت کامل از درب کارگاه تا محل نصب حمل شود، همچنان امکان این وجود دارد که با کوچک‌ترین اشتباه، آسیب ببیند و یا باعث خرابی بخشی از آپارتمان شود. از جمله مواردی که در هنگام نصب در ضد سرقت در چهارچوب درب، باید به آن‌ها توجه کرد، به شرح زیر است :
⦁ نصاب باید توجه داشته باشد که در هنگام تخریب چهارچوب قبلی، باید این کار را با دقت، ظرافت و مهارت تمام انجام دهد، تا مبادا دیوار و یا سنگ نمای ساختمان آسیب ببیند. از این جهت تولید کنندگان درب ضد سرقت باید بهترین و ماهرترین نصابان ممکن را به کار گرفته، تا کیفیت خدمات خود را تا بیشترین حد ممکن بالا ببرند.
⦁ عمل ملات ریزی پشت چهارچوب ضد سرقت نیز باید با مصالح خوب و باکیفیت انجام شود و میزان ملات هم استاندارد و کنترل شده باشد، تا به چهارچوب آسیبی نرسد.
⦁ یراق آلات و قفل درب باید به درستی و با دقت روی درب نصب شوند.
⦁ لنگه درب ضد سرقت باید به طور دقیقی روی چهارچوب نصب شود؛ ذره‌ای خطا در اندازه گیری ابعاد و زوایا می‌تواند امکان به سرقت رفتن خانه را افزایش دهد و درب ضد سرقت را آسیب پذیر سازد.

سخن پایانی

همان‌طور که گفته شد، حمل و نصب درب ضد سرقت نیز به اندازه مراحل ساخت و متریال استفاده شده در ساخت درب‌ها اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه‌ای داشت. خریداران برای تهیه درب ضد سرقت، باید به تولید کننده‌ای مراجعه کنند که علاوه بر سابقه کاری طولانی مدت و درخشان، دارای بهترین سازندگان و نصابان باشد و علاوه بر این‌ها، تمام امنیت مورد نیاز مشتری را تضمین کند. شرکت وارد کننده و تولید کننده درب ضد سرقت دژ، آماده خدمات رسانی به مشتریان و متقاضیان درب ضد سرقت است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب سایت این شرکت مراجعه فرمایید و برای دیدن انواع مدل های درب ضد سرقت وارد صفحه لینک شده شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا