کالای دیجیتال

۱۲ مدل گارد گوشی برتر دی ماه ۱۴۰۰ | برجسته ترین مدل های گارد گوشی

گارد گوشی همیشه برای ما حتی دلنشین تر از خود موبایل است و خرید گارد موبایل یکی از جذاب ترین کار ها بعد از راه اندازی موبایل جدید و یا برای تنوع دادن به گوشی قدیمی مان بوده و هست. خرید قاب موبایل نه تنها به حفاظت هر چه بیشتر از گوشی مان کمک می کند بلکه در زیبایی آن نیز تاثیر شگفتی می گذارد؛ مثلا باورتان نمی شود که با هزینه کمی پول برای پرداخت قیمت قاب گوشی تان تا چه لوکس تر، مینیمال تر، اسپرت تر و حتی بزرگتر نشان داده می شود! حالا اگر قصد خرید اینترنتی قاب گوشی را دارید باید بدانید که دیجی کالا قاب گوشی های بسیار با کیفیت و زیبایی دارد که ما در ادامه پرفروش ترین های آنها را برای شما معرفی کرده ایم.

اگر قصد دیدن قاب گوشی a12دخترانه فانتزی دیجی کالا جدید دارید کلیک کنید.

 

۱_ کاور مدل SLCN مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A51

گارد گوشی هایی با جنس سیلیکون یا پلاستیک نرم همیشه از محبوب ترین و کلاسیک های بازار قاب گوشی هستند و حالا این زیبایی در کنار کیفیت دوچندان هم خواهد شد! مشکل همیشگی این نوع قاب ها این است که کثیفی ها از رویشان پاک نمی شوند البته این محصول این مشکل را ندارد و هر لکه ای از روی آن پاک می شود. بخش داخلی این قاب موبایل پوشش نرم دارد که سطح تلفن شما را خش نمیندازد و خراب نمی کند همچنین این قاب گوشی سامسونگ در برابر ضربه و آب گوشی شما را محافظ می کند و تمام گوشی جز دوربین ها و صفحه نمایش را می پوشاند.

گارد گوشی

۲_ کاور مدل PML مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12

این کاور گوشی دو نوع مات تیره و مات روشن دارد، همچنین لبه ها و محافظ دوربین آن از جنس سیلیکون بوده و ۱۲ رنگ تنوع رنگی دارند که این یعنی دست شما برای انتخاب کاملا باز است! رنگ مورد علاقه تان کدام است؟ بیشتر چه رنگ لباسی می پوشید؟ یا اصلا رنگ پشت خود گوشی تان چیست؟ می توانید با هر کدام که می خواهید این کاور گوشی را ست کنید! همچنین آکرلیک سفت و سخت پشت این قاب گوشی سامسونگ هیچ رد انگشتی روی خود به جا نمی گذارد.

a12

۳_ کاور مناسب برای گوشی شیائومی Poco X3 / Poco X3 NFC

با خرید کاور گوشی به این سبک شما علاوه بر قاب از مزایا محافظ دوربین ، استند موبایل و هولدر مگنتی نیز بهره مند می شوید و این یعنی آن که دیگر مجبور به وصل کردن قطعه های آهنی به پشت گوشی تان نیستید تا به این وسیله آن را به نگهداره جلوی ماشین وصل کنید. به علاوه این گارد موبایل پوشش سفت و سختی دارد که تلفن همراه شما را در برابر لغزش و افتادن محفوظ نگه می دارد و پوشش کاملی برای تلفن شما به ارمغان می آورد.

کاور کینگ پاور مناسب برای Poco X3 NFC / Poco X3 Pro

کاورشیائومی

 

۴_ کاور مناسب برای اپل iphone ۶ و ۶s

۵_ کاور ژنرال مدل سیلیکونی مناسب برای انواع مدل های گوشی موبایل سامسونگ A52

این مدل قاب در برابر خط و‌ خش و‌ ضربه مقاوم است، پوشش داخلی نرم دارد و جنس بیرونی آن سیلیکون مات است که تمام بخش های گوشی به جز لنز های دوربین، درگاه ها و صفحه نمایش را می پوشاند. لبه های برجسته در قسمت کناری صفحه نمایش و لبه های برجسته اطراف لنز های دوربین از آنها به خوبی محافظت می کنند. در آخر اگر که نگران هستید با خرید قاب های سیلیکونی از عهده پاک کردن آلودگی های روی آن برنیایید ما یک خبر خوب برای شما داریم! شما می توانید با یک پد ساده یا اندکی آب هر لکه ای از روی این قاب پاک کنید.

۶_ کاور مدل صندوقی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ A30s, A50, A50s

آری گارد های سیلیکونی بسیار مد هستند و بین مردم رواج دارند اما اگر بخواهیم از گاردی منحصر به فرد استفاده کنیم چه؟ در این صورت است که ما گارد های صندوقی را به شما معرفی می کنیم! این گارد ها موبایل شما را به یک وسیله لوکس تبدیل می کنند، اندازه اش را بزرگتر از حد نشان می دهند و همیشه در دست شما می درخشند! رطوبت یا ضربه؟ حرفش را نزنید! پلاستیک سخت این گارد جلوی همه آنها را می گیرد، بله کار این گارد فقط آینه ای و براق بودن نیست. همچنین این نوع گارد ها با یک آویز و پلاک به فروش می رسند که به وسیله آنها می توانید گوشی تان را در دست تان محکم کنید.

۷_ کاور مناسب برای گوشی موبایل اپل iphone 11

اگر رنگ بدنه موبایل تان را همین گونه که هست دوست دارید و فقط برای محافظت می خواهید روی آن گارد بگذارید اگر کلی ایده های جالب برای تزئین قاب موبایل تان دارید و یا اگر طرفدار سبک مینیمال هستید قاب های شیشه ای انتخاب مناسبی برای شما هستند. این قاب ۳۶۰ درجه گوشی شما را می پوشاند و در عین حفاظت از آن اصالت گوشی را حفظ می کند.

۸_ کاور گوشی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12

این قاب به خوبی از لنز های دوربین شما محافظت میکند نه تنها از لحاظ ضربه بلکه حتی در مورد محافظت از آلودگی ها. هر وقت که به دوربین نیازی نداشتید محافظ آن را سر جایش قرار دهید تا وقتی خواستید عکس بگیرید دوربین تان شفاف باشد. هر گونه لکه ای اعم از جوهر خودکار از روی این گارد به راحتی پاک می شوند و این ویژگی در کنار نماندن اثر انگشت روی آن استفاده روزانه از این جلد گوشی را بسیار راحت کرده است.

در کنار این قاب های زیبا از ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه دیجی کالا غافل نشید!

۹_ کیف کلاسوری مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ A12

با خرید قاب گوشی کلاسوری نه تنها از ویژگی های یک قاب بلکه از خصیصه های استند موبایل هم بهره مند شوید. جنس این گارد از چرم مصنوعی مات است؛ با این جنس دست تان اذیت نمی شود و بافت نرم آن شما را خسته نمی کند. این گارد به سادگی به استند موبایل تبدیل می شود و لایه ای برای قرار گرفتن روی صفحه نمایش هم در آن تعبیه شده است که از خط و خش های احتمالی و ضربه گوشی را محفوظ نگه می دارد.

۱۰_ کاور مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi note 8 pro

یک گارد اسپرت و مقاوم! این گارد یک قاب دولایه است و خرید گارد به این سبک یعنی خداحافظی با آسیب های وارد بر بدنه گوشی موبایل تان. این گارد قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز داراست و استاندار های نظامی مقاومت در برابر سقوط را دارد. لبه های برجسته کنار صفحه نمایش و لنز های دوربین برای محافظت از آنها نیز ما را از خرید قاب مطمئن تر می کنند.

۱۱_ کاور موبایل مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32 4g

استند، محافظ دوربین و هولدر مگنتی همه و همه در یک قاب! این قاب با بخش فلزی که در پشت آن تعبیه شده است و قابلیت بسته و باز شدن را دارد به یک استند موبایل تبدیل می شود که شما می توانید گوشی را به آن تکیه دهید و فیلم تماشا کنید. بخش دیگر این قاب قسمت مگنتی آن است، این بخش به نگهدارنده هایی که روی داشبورد اتومبیل ها نصب می شوند به راحتی اتصال برقرار کرده و شما را از چسباندن قطعه ای فلزی به بدنه تلفن تان بی نیاز می کند. یک ویژگی جالب! این گارد قابلیت محافظت از دوربین هم در برابر ضربه و هم در برابر آلودگی ها را داراست، لبه های برجسته کنار لنز ها از آنها در برابر ضربه و پوشش متحرک روی دوربین ها از آنها در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کنند.

۱۲_ کاور طرح فانتزی مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A10

این قاب گوشی فانتزی سامسونگ بسیار دخترانه و برای هدیه دادن مناسب است. طرح بامزه روی این گارد در کنار فانتزی بودن ساده نیز هستند و به اصطلاح طراحان این قاب شور بامزگی را در نیاوردند. این قاب خیلی انعطاف پذیر و ضد ضربه است همچنین اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند که همه اینها در کنار پوشش مناسب لبه های گوشی این گارد گوشی سامسونگ را به قابی با کیفیت و زیبا تبدیل کرده اند. همچنین رنگ تیره این قاب باعث می شود که آلودگی ها بازتابی روی این کاور گوشی نداشته باشند.

خرید اینترنتی گارد گوشی یعنی به وسیله خود موبایل تان برای خودش لباس بخرید. بامزه نیست؟ شاید این موضوع جالب و خنده آور باشد اما باور کنید که نخریدن قاب گوشی اصلا شوخی بردار نیست. شما ناگهان به خودتان می آیید و می بینید که ای دل غافل! مشکلی که با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان قابل پیشگیری بود حالا میلیون ها تومان خرج برداشته است! این توصیه را نه به عنوان یک وبلاگ نویس بلکه به عنوان یک دوست از من بپذیرید: در خرید قاب موبایل نباید تعلل کرد!

ممنونم که وقت ارزشمندتو گزاشتی و مقاله سایت الفابلاگ رو خوندی.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام یک قاب نیاز دارم عکسی که میخوام روش چاپ بشه شما میتونید واسمون انجام بدین!

    1. سلام خیر ما وبسایتی مجله ای هستیم و سعی داریم بهترین محصولات با کیفیت و ارزان قیمت به کاربران سایت آلفابلاگ معرفی کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا