فن آوری

راهنمای خرید بهترین نوار پرده دنیا! می دانستید بهترین نوار پرده دنیا تولید کشور خودمان است؟

راهنمای خرید بهترین نوار پرده دنیا! می دانستید بهترین نوار پرده دنیا تولید کشور خودمان است؟

راهنمای خرید بهترین نوار پرده دنیا آنجایی در چشم ما عزیز می شود که ما به اهمیت پرده در محیط پی می بریم، در واقع پرده بدون نوار پرده تنها یک پارچه آشفته و بهم ریخته است. اگر شما هم می دانستید که نوار پرده چه اهمیتی در زیبایی پرده و پرده چه اهمیتی در زیبایی خانه دارد حتما این مطلب را تا انتها دنبال می کردید. راستی! به شما گفته بودیم که بهترین نوار پرده دنیا تولید کشور خودمان است، خوب به حق هم گفتیم! نوار پرده های کارخانه دیباتوس چه در کشور خودمان و چه در بازار جهانی حرف های زیادی برای گفتن دارند. می پرسید مگر یک نوار پرده چیست که انقدر بهش پر و بال داده شود؟ شاید هم هنوز باور نمی کنید که بهترین نوار پرده در دنیا را خودمان ساخته باشیم! در هر صورت در این مطلب به جواب تمام سوالات خود دست خواهید یافت.

پرده چه نقشی در روحیه ما و فضای خانه دارد؟

پرده فضای زیادی از خانه را در بر می گرد و از آنجایی که ما اکثر اوقات مان را در این محیط می گذرانیم نوع و مدل پرده می توانند تاثیر زیادی روی محیط خانه و حتی روحیه ما بگذارد! به عنوان مثال رنگ پرده تاثیر مستقیمی روی اعصاب ما می گذارد، یک پرده قرمز ما را خسته می کند، پرده بنفش به ما آرامش می بخشد، پرده هایی با رنگ طبیعی ما را از احساسات خوب پر می کنند و… در ادامه بیشتر با این مهم در دکور خانه آشنا می شویم.

نوار پرده چیست و چه اهمیتی دارد؟

آیا شما تا به حال پرده ای را دیده اید که مثل یک پارچه ساده و شق و رق روی پنجره آویزان باشد؟ مسلما خیر! چین خوردن پرده مهم ترین عامل جذابیت آن است و برای همین همیشه باید بیشتر از عرض پنجره برای پرده پارچه خرید. اما حالا چگونه باید به پرده چین داد؟ چگونه می توان این چین ها را مرتب و تنظیم کرد؟ چه چیزی باعث می شود که چین های پرده ثابت بمانند؟ پاسخ تمام این سوالات تنها یک کلمه است: نوار پرده! نوار پرده به بخش بالایی و پشت پرده دوخته می شود و چین های آن را فیکس می کند، همچنین نوار پرده های مختلف چین های مختلفی را روی پرده به جای می گذارند. قطر نوار پرده، نوع بافت آن، تعداد نخ ها و مقدار آهارش نکاتی هستند که در خرید یک نوار پرده خوب باید به آنها توجه کرد. در پاراگراف بعد بیشتر به توضیح ویژگی های یک نوار پرده با کیفیت می پردازیم.

یک نوار پرده خوب چه ویژگی هایی دارد؟

آهار یک نوار پرده مهم ترین ویژگی آن است! یک نوار پرده خوب باید از آهار بالایی برخوردار بوده و این آهار حتی با شست و شو هم از بین نرود. نوار پرده های کارخانه دیباتوس چنان آهاری دارند که همه هتل ها و برند های معروف را به مشتری ثابت خود تبدیل کرده اند، همچنین آهار نوار پرده های دیباتوس با شست و شو از بین نمی روند و گذشت زمان نیز از کیفیت آنها نمی کاهد. علاوه بر آهار، استحکام نیز برای استفاده در پرده های سنگین اهمیت ویژه ای دارد و در این مورد باید بدانید که نوار پرده های بافت نساجی استحکام بیشتری نسبت به انواع دیگر نوار پرده ها دارند، همچنیم پیرو این موضوع لازم است بدانید که نوار پرده پانچ و نوار پرده نساجی محمود از کارخانه دیباتوس از همین جنس هستند و نوع بافت آنها نساجی است. نوار پرده های تک نخ برای پرده های ساده استفاده شده و نوار پرده های چند نخ حالت تزئینی به پرده می دهند، به همین دلیل قطر نوار پرده های چند نخ همواره کمتر از دیگر انواع نوار پرده است، چرا که آنها بیشتر برای پرده های والان دار استفاده می شوند. در ادامه همراه هم بیشتر با انواع نوار پرده آشنا می شویم.

انواع نوار پرده

نوار پرده دیبا: دیبا پر فروش ترین و پرطرفدار ترین نوار پرده در کل دنیاست! نوار پرده دیبا بیش از ۹۰ درصد تولید کارخانه دیباتوس را در بر می گیرد. این محصول به کشور هایی چون ترکمنستان، قرقیزستان و قزاقستان صادر شده و در کشور خودمان نیز انتخاب اول است. نوار پرده دیبا آن چنان کیفیتی دارد که افراد کاردان برای خرید نوار پرده شان نامی جز نام دیبا از کارخانه دیباتوس را بر زبان نمی آورند. به این محصول اعتماد کنید، همان طور که کل دنیا به آن اعتماد کرده اند.

نوار پرده پانچ: نوار پرده پانچ برای پرده های پانچ و پرده های چاپی استفاده می شود. نوع بافت این نوار پرده نساجی بوده و از استحکام بالایی برخوردار است که این استحکام نوار پرده های نساجی برای جنس سنگین پرده های پانچ بسیار مناسب هستند. پرده های پانچ به تازگی وارد بازار شده و به دلیل سادگی در عین زیبایی شان خیلی زود پرطرفدار شده اند. اگر شما هم در خانه تان دکور مدرنی دارید بهتر است از این نوع پرده استفاده کنید!
نوار پرده ابریشم دو نخ: نوار پرده ها غالبا تک نخ هستند اما نوار پرده های دو نخ، سه نخ و حتی با تعداد نخ بیشتر نیز در بازار یافت می شوند. هرچه تعداد نخ نوار پرده بیشتر شود چین آن نیز افزایش می یابد. نوار پرده های دو نخ اکثرا برای پرده های تزئینی و والان دار استفاده می شوند. همچنین برخلاف دیگر نوار پرده های کارخانه دیباتوس که همگی ۸ سانتی متر قطر دارند، قطر نوار پرده ابریشم دو نخ حدود ۴ سانتی متر است.
نوار پرده پروانه، نوار پرده نساجی محمود و نوار پرده ابریشم نیز از دیگر مدل های نوار پرده تولید شده در این کارخانه هستند که هر کدام چین خاصی را در پرده به وجود آورده و خصوصیات ویژه خود را دارند.

دیباتوس تولید کننده بهترین نوار پرده دنیا!

ما تنها زمانی می توانیم راهنمای خرید بهترین نوار پرده دنیا را به شما ارائه کنیم که قبل از آن از کارخانه دیباتوس حرفی به میان آورده باشیم! پس بشنوید از این کارخانه پرافتخار: کارخانه دیباتوس از سال ۷۸ کار خود را آغاز نموده و بیش از ۲۰ سال است که در صنعت نوار پرده دنیا حضور مستمر و درخشان دارد. باعث افتخار همه ایرانیان است که دیباتوس در بازار جهانی حرف هایی برای گفتن داشته و محصولات خود را به صورت شل و ادل، کیسه کیسه روانه بازار جهانی می کند. همچنین دیگر لازم به ذکر نیست که درجه یک بودن محصولات دیباتوس فقط مختص به بازار جهانی نیستند، در واقع دیباتوس در کشور خودمان نیز همیشه حرف اول را می زند و کمتر کاردانی پیدا می شود که با این نام غریبه باشد. برای هتل داران و صاحبان برند تصویر پرده و نام دیباتوس با هم در آمیخته اند و در چشم آنها همکاری با شرکت معتبر رضا باف نیز اعتبار این برند را حتی بیش از پیش می کند.

به شما قول داده بودیم که راهنمای خرید بهترین نوار پرده دنیا را بهتان ارائه کنیم و این کار را هم کردیم! نوار پرده های کارخانه دیباتوس (به خصوص نوار پرده دیبا) از آن چنان کیفیتی برخوردارند که کشور های منطقه نیز خواهان و به دنبال آن هستند، پس حالا که این همه کشور به محصولات ما اعتماد کرده اند چرا خودمان این کار را نکنیم؟ تنها کافی است یکبار از این برند خرید کنید تا شما هم مانند ما دگر باره تکرار کننده تعریف های مان از این کارخانه شوید. هم اکنون برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید به مشاور فروش کارخانه دیباتوس در واتس اپ پیام دهید، بدین منظور تنها کافی است
با شماره ۰۹۱۵۹۱۹۷۵۰۵ در واتس اپ ارتباط حاصل کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام ما فروشگاه پرده داریم و نوارپرده زیاد لازیم داریم چجوری میتونیم حضوری بیایم و سفارش بدهیم؟

    1. سلام شما می توانید به سایت دیباتوس مراجعه و هماهنگی های لازم جهت خرید را انجام دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا