سلامتیشیوه زندگیورزش ها

خرید دمبل از دیجی کالا

خرید دمبل از دیجی کالا

دمبل دو تکه روکش دینامیک: دمبل روکش دینامیک باکیفیت ترین و بهترین نوع دمبل است که می تواند در ایروبیک، تناسب اندام، کراس فیت و ورزش خانگی استفاده کنید.دمبل‌های روکش‌شده پویا با محدوده وزنی از سبک‌ترین تا سنگین‌ترین می‌توانند برای همه ورزشکاران از مبتدی تا حرفه‌ای، مردان، زنان و نوجوانان استفاده کنند.

دمبل یکی از ابزار مهم در بدنسازی میباشد اگر قصد خرید دمبل دیجی کالا داری در ادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باش تا بگیم چی بخری برای ورزشت به صرفه باشه و اگر نمیدونی چجوری ورزش کنی بیا مقاله برنامه بدنسازی مو بخون بهت یاد میدم تو 3 ماه بدنتو خشک کنی!

این دمبل ها در چهار رنگ موجود می باشد.

وزن های سبک تر این دمبل ها برای شروع ورزش بخصوص ورزش هایی مثل ایروبیک و بدنسازی برای چربی سوزی و لاغری مناسب می باشد و وزن های سنگین تر جهت عضله سازی و تمرینات حرفه ای مناسب تر است. دمبل ها بصورت جفتی هستند و قیمت درج شده برای یک جفت دمبل می باشد. دمبل های 500گرمی مناسب برای افراد مبتدی و انجام حرکات سریع است. برای گرم کردن بدن بسیار مناسب بوده و می توانید برای شروع ورزش از این وزن دمبل استفاده کنید

دیجی کالا دمبل 5کیلویی

دمبل 5 کیلویی ابزاری مناسب برای بدنسازی و بدنسازی است. با وزن 5 کیلوگرم به صورت دو جفت ارائه می شود و برای ورزش در منزل و باشگاه مناسب است و از آغاز تمدن بشری تا به امروز مردم به دنبال بدنی سالم و بدنی قوی هستند.

همانطور که همیشه افرادی بوده اند که برای داشتن بدنی عضلانی و خوش فرم تلاش کرده اند. “بدنسازی” رشته ای است که به ویژه به این امر کمک می کند. این ورزش نیز مانند سایر ورزش ها نیاز به تجهیزات مناسب از جمله دمبل دارد.

این دمبل مخصوص آقایان طراحی شده است. دارای ساختار فلزی است که با لاستیک نرم و بادوام پوشانده شده است. شکل شش ضلعی آن مانع از سر خوردن آن بر روی زمین می شود و ابزار مفیدی برای تمرین در باشگاه یا خانه است. میله وسط دمبلی که قرار است در جای خود قرار گیرد 30 میلی متر قطر دارد و به صورت جفت عرضه می شود.

 

قیمت دمبل 2 کیلویی دیجی کالا

وزنه مناسب بانوان در باشگاه و منزل و تناسب اندام و ایروبیک و پیلاتس ساخته شده از چدن خاکستری دارای ساختار شش ضلعی دارای روکش نرم PVC می باشد.

این دمبل در شش رنگ موجود می باشد.

دمبل 2/5 کیلویی دیجی کالا

امروزه یکی از پرطرفدارترین ورزش ها تمرینات خانگی یا بدنسازی با دمبل است. دمبل در اکثر خانه ها یافت می شود. بیشتر عضلات بالاتنه با استفاده از دمبل تقویت می شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده است با غلت زدن ناخواسته و آزاردهنده مواجه شده است. یکی از راه حل های این مشکل شش ضلعی ساختن دمبل است. «دمبل ایروبیک پوشیده شده 3 کیلوگرمی – دو تکه» با شکل شش ضلعی خود باعث می شود که بدون نگرانی از غلت زدن آن را روی زمین قرار دهید و بعد از تمرین استراحت کنید. دمبل ها در وزن های مختلف و انواع مختلفی وجود دارند.

این دمبل قابلیت اضافه وزن را ندارد. یک پوشش پلاستیکی بسیار محکم دور این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

دمبل یک کیلویی دیجی کالا،دمبل 1 کیلویی دیجی کالا

«دمبل ایروبیک 2 عدد 1 کیلوگرمی روکش دار» ساختاری ساده اما مناسب برای استفاده در انواع ورزش ها دارد و به خوبی می توان از آن برای تقویت گروه های عضلانی مختلف بدن استفاده کرد. وجود روکش برای این محصول نیز باعث دوام آن می شود و تا مدت ها می توانید از آن احساس رضایت کنید.

قیمت دمبل در دیجی کالا

امروزه یکی از پرطرفدارترین ورزش ها تمرینات خانگی یا بدنسازی با دمبل است. دمبل در اکثر خانه ها یافت می شود. بیشتر عضلات بالاتنه با استفاده از دمبل تقویت می شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده است با غلت زدن ناخواسته و آزاردهنده  ان هم مواجه شده است.

یکی از راه حل های این مشکل هندسی ساخت این دمبل ها است. “دمبل ایروبیک روکش 5 کیلویی – دو تکه” با شکل هندسی جدید خود امکان قرار دادن آن را پس از تمرین و استراحت بدون نگرانی از غلت زدن بر روی زمین فراهم می کند.

دمبل ها در وزن های مختلف و انواع مختلفی وجود دارند. این دمبل قابلیت اضافه وزن را ندارد. یک پوشش پلاستیکی بسیار محکم دور این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

دمبل 10 کیلویی دیجی کالا

این دمبل دارای وزن متغیر 10 کیلوگرم شامل وزن های 500 گرمی، 1000 گرمی، 1500 گرمی و 2000 گرمی است که از هر وزن 2 عدد می باشد. با برداشتن مهره مخصوص می توانید وزن آن را کم یا زیاد کنید این نوع دمبل به هیچ وجه زنگ نمی زند و به راحتی در منزل، باشگاه و خارج از منزل قابل استفاده است.

مهم ترین نکته این است که این نوع دمبل ها کیفیت خوبی دارند. این دمبل به صورت یک بسته تحویل داده می شود تا در سبد خرید با کالاهای سنگین جای نگیرد و نیازی به هزینه ارسال اضافی نداشته باشد.

دمبل ورزشی دیجی کالا

این دمبل لاستیکی گرد قابل تنظیم 10 کیلوگرم وزن دارد. یک پوشش لاستیکی محکم در اطراف این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

هر وزن معادل 500، 1000، 1500 و 2000 گرم است که با چرخاندن مهره مخصوص می توانید به راحتی آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل لاستیکی گرد متغیر با داشتن بالاترین کیفیت و ماندگاری مناسب برای انجام انواع حرکات ورزشی در منزل و سالن بدنسازی یکی از بهترین پیشنهادها برای ورزشکاران می باشد و محصول کشور ایران می باشد.

دمبل 2 کبلویی دیجی کالا

«دمبل های روکش دار ایروبیک 2 کیلوگرمی پک دوتایی» ساختاری ساده اما مناسب دارد که می توان از آن برای انجام هر گونه حرکات ورزشی و تقویت گروه های مختلف عضلانی بدن استفاده کرد. استفاده از روکش برای این دمبل ها نیز باعث دوام آن ها شده و می توان برای مدت طولانی برای ورزش از آنها استفاده کرد.

قیمت دمبل دو کیلویی دیجی کالا

استفاده از دمبل در تمرینات ورزشی روزانه چه در خانه و چه در باشگاه، موثرترین و سریع ترین راه برای سوزاندن چربی های انباشته شده در اطراف عضلات بدن و تبدیل آنها به عضلاتی زیبا، قدرتمند و سالم است. انتخاب دمبل مناسب یکی از اولین قدم ها برای شروع جشن خداحافظی با چربی های اضافی است. دمبل ها ساده به نظر می رسند، اما اگر طراحی استاندارد نداشته باشند و شکل دسته یا بدن نامتناسب باشد، در دراز مدت می تواند آسیب جدی به مفاصل دست ورزشکار وارد کند.

علاوه بر این، از آنجایی که دمبل یکی از پرکاربردترین ابزار برای هر ورزشکاری است و در محیط زندگی آنها از جمله خانه، اتاق خواب، باشگاه ورزشی و برای برخی حتی در هنگام مسافرت حضوری پر رنگ دارد، باید ظاهر ورزشکاری ظریفی داشته باشد. تولید وزن پویا با رعایت اصول مهندسی و با در نظر گرفتن ارگونومی بدن ورزشکار، تلفیقی از کیفیت، زیبایی و ارگونومی را در طراحی محصولات خود پیاده کرده است. با رعایت این اصول در طراحی و ساخت محصول، تولید وزن پویا محصولی استاندارد، باکیفیت و چشم نواز را در اختیار مشتریان قرار داده است.

اگر دمبل متغیر 20 کیلویی دیجی کالا لازم داری بیا مقاله دمبل متغیر 20 کیلویی دیجی کالا بخون قول میدم بهترین دمبل رویدا کنی با ارزان ترین قیمت بخری!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا