آموزشیفن آوری

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن یکی از معروف ترین بروکرهای باینری آپشن است. این بروکر که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، به طور مداوم پلتفرم خود را توسعه داده و بهتر کرده است تا تجربیات بهتری را برای مشتریان خود فراهم کند. مأموریت این بروکر این است که معامله باینری آپشن را برای همه قابل دسترس، راحت و سرگرم‌کننده باشد.

در این مقاله، ویژگی‌های کلیدی این بروکر را معرفی خواهیم کرد و تمام اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری در مورد ثبت نام در پاکت آپشن و اینکه آیا این بروکر مناسبی هست یا نه را ارائه خواهیم داد.

معرفی بروکر پاکت آپشن

پاکت آپشن یک بروکر باینری آپشن است که دفتر اصلی آن در جزایر مارشال است، در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت نام شده دارد.

این بروکر یکی از معدود پلتفرم‌های معاملاتی کپی تریدینگ باینری آپشن را دارد. این بدان معناست که معامله‌گران تازه‌کار می‌توانند معاملات معامله‌گران با تجربه‌تر را کپی کنند. کپی تریدینگ این امکان را برای معامله‌گران تازه‌کار فراهم می‌آورد همزمان با کسب درآمد معامله‌گران حرفه ای تر، آنها نیز کسب سود کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین بروکر باینری آپشن

مزایا و معایب پاکت آپشن

مزایا

  • ✓ رابط کاربری آسان برای استفاده
  • ✓ ارائه دورس آموزشی
  • ✓ هزینه‌های بسیار پایین فرآیند برداشت کند
  • ✓ پشتیبانی مشتری فعال
  • ✓ چندین دارایی قابل معامله و روش‌های واریز/برداشت
  • ✓ معامله بدون کمیسیون

معایب

  • ✗ نداشتن تدابیر امنیتی مشخص
  • ✗ نداشتن مجوز از ناظر اصلی

نمادها و دارایی‌های قابل معامله

بیش از ۱۰۰ دارایی برای معامله در این بروکر وجود دارد. این نمادها شامل ارزهای برتر جهان از جمله USD, GBP, AUD, NZD, JPY و …، کالاهایی از جمله طلا ، نقره و نفت، سهام‌هایی از جمله گوگل، مایکروسافت، اپل و بسیاری دیگر می‌شود.

این بروکر همچنین از رمزارزهایی از جمله بیت کوین و اتریوم هم پشتیبانی می‌کند. این بدان با حداقل ۵۰ دلار تنوعی از دارایی ها را برای معامله میتوانید داشته باشید.

پلتفرم‌ و اپلیکیشن ها

سه پلتفرم مختلف وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق آنها به بازار باینری آپشن دسترسی پیدا کنند.

  1. پلتفرم تحت وب در وب‌سایت پاکت آپشن قرار دارد که هر کسی با هر نوع دستگاهی که به اینترنت متصل است، می‌تواند به آن دسترسی پیدا کند.
  2. دومین نرم افزار PC که به راحتی روی یک کامپیوتر ویندوزی نصب می‌شود.
  3. اپلیکیشن اندروید و iOS نیز وجود دارند که به کاربران امکان می‌دهند در هر جایی روی تلفن همراه خود معامله کنند.

تمام این پلتفرم‌ها رایگان هستند ، بنابراین انتخاب کدام یک برای استفاده، مسئله‌ی سلیقه و راحتی شماست.

حساب آزمایشی

در این حساب کاربران می‌توانند قبل از استفاده از سرمایه واقعی خود، معامله را با پول مجازی امتحان کنند تا احتمال ضرر تا حد ممکن کاهش یابد. برای بازکردن حساب دمو نیاز نیست که ثبت نام کنید و یا در کنار آن حساب واقعی داشته باشید.

در حساب آزمایشی ۱۰,۰۰۰ دلار پول مجازی خواهید داشت که معامله‌گران می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین راهنمای جامعی در مورد نحوه استفاده از پلتفرم ارائه می‌شود که کاربران جدید صرف‌نظر از سطح تجربه معاملاتی خود، آن را مفید خواهند یافت.

حساب واقعی

برای کسانی که می خواهند حساب واقعی داشته باشند واریز حداقل ۵۰ دلار کافیست. البته بهتر است پیش از باز کردن حساب واقعی در حساب آزمایشی (دمو) پاکت آپشن کمی به تمرین بپردازید تا با فضای پلتفرم پیش از انجام معاملات واقعی آشنا شوید.

پس از باز کردن حساب واقعی می توان با یک دلار هم معامله نمود. آنچه که برای بازکردن یک معامله جدید نیاز است انتخاب دارایی (جفت ارز، سهام، فلزات و…)، مقدار اولیه پول وارده به ترید، پیشبینی جهت حرکت آن دارایی (جفت ارز، سهام، فلزات و…) و تعیین طول زمان معامله است و در صورت موفقیت معامله گر سود خود را بدست می آورد.

میزان سود حاصله در هر معامله به عواملی مثل حجم معامله، اکسپایر تایم و … بستگی دارد که بین ۵۰ تا ۹۶٪ متغییر است.

مدت زمان هر معامله هم می تواند به کوتاهی ۶۰ ثانیه باشد.

بونوس و برنامه‌های تشویقی

بروکر پاکت آپشن برنامه‌های تشویقی هم برای مشتریان خود دارد. الان که در حال نوشتن این مقاله هستم یک بونس ۵۰٪ روی شارژ اولیه برای هر مشتری ارائه میشود. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که در همان ابتدا قادر به برداشت این مبلغ نیستید و باید به تعداد دفعاتی که خود بروکر مشخص می کند معامله کنید.

پشتیبانی مشتری

پشتیبانی مشتری فعالی برای مشتریان پاکت آپشن وجود دارد:

  1. چت زنده
  2. ثبت تیکت
  3. ایمیل
  4. تلفن
  5. گروه معامله گران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا