پزشکیسلامتی

نیتروطب، پاسخی به نیازهای سلامتی

 

نیتروطب، پاسخی به نیازهای سلامتی

نیتروطب یک استارتاپ جدید در حوزه‌ی سلامت و درمان در ایران است؛ این مجموعه فعالیت خود را پس از کسب مجوزهای لازم در زمینه‌های بهداشتی و درمانی آغاز کرده‌است. زیرمجموعه‌های نیتروطب، بخش‌های مختلفی از جمله: خواندنی‌های سلامت، اجاره‌ی تجهیزات پزشکی، ابزارهای سلامت، آخرین اخبار سلامت، کلیپ‌های تکمیلی و خدمات پرستاری در منزل در فعالیت هستند.

زیرمجموعه‌های نیتروطب در چه زمینه‌ای فعالند؟

هر بخش این مجموعه، به قسمتی از نیاز جامعه در زمینه‌ی سلامت و بهداشت می‌پردازد. این نیازها از دانسته‌های علمی (خواندنی‌های سلامت) گرفته تا فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در قزوین در سایت نیتروطب پاسخ داده‌می‌شود.

مقالاتی مثل : چه کسانی باید قرص امگا ۳ بخورند؟

این زیرمجموعه‌های سعی دارند تا با تکمیل همدیگر، پاسخی جامع برای نیازهای سلامتی شما باشند. شما می‌توانید پاسخ سوال‌های خود را در خواندنی‌های سلامت بیابید، یا از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنید و در فضای محرمانه‌ی پشتیبانی سایت این کار را انجام دهید؛ ابزارهای سلامت به شما کمک می‌کند هر آن‌چه به سلامتی مرتبط است اندازه بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید؛ آخرین خبرهای سلامت ایران و جهان را در بخش اخبار سلامت بخوانید.

اگر فرصت مطالعه ندارید، از کلیپ‌ها و پادکست‌های اموزشی سایت استفاده کنید و در نهایت از خدمات اجاره‌ی تجهیزات پزشکی سایت نیتروطب بهره‌مند شوید.

شهروندان قزوینی در کنار سایت می‌توانند از مرکز مراقبت پرستاری در قزوین نیز استفاده کنند؛ این مرکز مجوز فعالیت از وزارت بهداشت را دریافت کرده و می‌توانند از راه تلفنی یا صفحه‌ی مرکز مراقبت پرستاری در منزل خدمت مورد نظر را ثبت کنید.

کادر مجرب نیتروطب در اولین فرصت پاسخ‌گوی نیاز شما خواهندبود.

چرا باید نیتروطب را انتخاب کنیم؟

این مجموعه با کادر خود در صدد ارایه‌ی خدمات گوناگون سلامتی به مردم است. حضور کادر جوان که جنب‌وجوش و تازگی به تیم می‌دهد در کنار پختگی کادر باتجربه‌ی آن، نوید یک استارتاپ به‌روز و پخته می‌دهد.

تیم پشتیبانی نیتروطب، 24 ساعته شنوای درخواست‌ها، انتقاد و پیشنهادهای شماست تا روزبه‌روز با کیفیت بالاتر خدمت‌گزار شما باشد.

شمار می‌توانید برای این کار به پشتیبانی سایت پیام بدهید یا با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

نیتروطب چه هدفی را دنبال می کند؟

نیتروطب در بخش‌های مختلف خود هدف‌های گوناگونی را دنبال می‌کند؛ ولی در کل 3 هدف اصلی دارد:

  1. افزایش آگاهی مردم در زمینه‌ی سلامت با ارایه‌ی مطلب و خدمات به‌روز و علمی
  2. اصلاح باورهای غلط سلامت
  3. افزایش سطح بهداشت و سلامت

همه‌ی بخش‌های این مجموعه در جهت تحقق دست کم یکی از این 3 هدف در حال فعالیت هستند. زیرمجموعه‌های نیتروطب با یک‌دیگر در راستای این سه هدف می‌کوشند تا نسل جدیدی از خدمات سلامت را پوشش دهند.

مقالاتی دیگر نیتروطب : دندان درآوردن نوزاد؛ ۵ راهکار برای تسکین درد آن + فیلم

در کنار سایت نیتروطب، مرکز مراقبت پرستاری در منزل که به صورت منطقه‌ای از شهر قزوین شروع به فعالیت کرده هم یکی دیگر از بخش‌های استارتاپ است که روی خدمات حضوری تمرکز دارد.

این مرکز مجوز خود را از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دریافت کرده و به‌صورت رسمی با کادر خود شروع به فعالیت کرده‌است. پوشش خدمات این مرکز در حال گسترش است و شهروندان قزوینی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مرکز مراقبت پرستاری در منزل قزوین نیتروطب چه خدماتی را پوشش می دهد؟

خدمات این مرکز به 3 دسته‌ی مراقبت‌های پرستاری، ویزیت پزشک و همراه بیمار تقسیم می‌شود.

  • مراقبت‌های پرستاری: در این حوزه‌ی فعالیتی می‌توان از خدماتی مانند: پانسمان و مراقبت از زخم در منزل، سرم‌تراپی و سایر تزریق‌های عضلانی و وریدی،فصد خون، گرفتن نوار قلب در منزل، تعویض سوند ادراری و معده، گرفتن نمونه‌ی آزمایش در منزل، کشیدن بخیه، کنترل فشارخون، تست قند خون و دیگر مراقبت‌های پرستاری یاد کرد.
  • همراه بیمار: خدمات مراقبتی از جمله همراه بیمار در منزل یا بیمارستان مرکز نیتروطب به نیازهای شخصی بیمار در طی دوران درمان پاسخ می‌دهد و می‌کوشد تا تمرکز خانواده را بر انجام درست روند درمانی بیشتر کند.

همراهان بیمار در پوزیشن‌دهی جهت پیش‌گیری از زخم بستر، حمام‌کردن، تمیز نمودن دوره‌ای و انجام سایر کارهای شخصی حضور خواهندداشت.

  • ویزیت پزشک در منزل: این بخش در کنار مراقبت‌های پرستاری یک درمانگاه سیار در منزل شما تشکیل می‌دهد. ویزیت پزشک به صورت ویزیت پزشک عمومی در منزل، ویزیت پزشک متخصص در منزل و ویزیت پرستار در منزل صورت می‌گیرد.

مزیت استفاده از خدمات پرستاری در منزل چیست؟

این روزها سلامت و زیبایی یک دغدغه‌ی جدی برای همه‌ی مردم ایران و جهان است. در دوره‌ی کرونا این دغدغه مهم‌تر و دسترسی به آن سخت‌تر شد، ولی پاسخ این مشکل پیش از این داده‌شده‌بود. در جهان و در زمان کرونا، شغل‌ها به‌صورت دورکاری و ارایه‌ی خدمات درمانی در خارج از بیمارستان و درمانگاه‌های شلوغ، انجام می‌شد؛ زیرساخت‌های آن نیز از قبل آماده بود.

در ایران، این زیرساخت‌ها کامل نبودند و نیاز به راه‌اندازی یک مرکز مراقبت در منزل با ارایه‌ی خدماتی درمانگاهی و بیمارستانی در منزل حس می‌شد؛ در اینجا نام مرکز مراقبت در منزل در ایران نیز یک به عنوان یک راه حل پیگیری شد.

این مرکزها برای بیمارانی که نیاز به مراجعه پی‌درپی به بیمارستان‌ها و درمانگاه دارند، هنوز هم مزیت‌هایی دارد و پی‌گیری روند درمانی را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

استفاده از خدمات مراقبت پرستاری در منزل همراه مزیت‌های گوناگونی است مانند:

  • کاهش هزینه‌های درمانی و رفت‌وآمد پی‌درپی به مرکز درمانی
  • کاهش بار استرس و روانی بر خانواده و بیمار
  • پی‌گیری درمان در محیط آرامش‌بخش خانه و دوری از استرس بیمارستان
  • ارایه‌ی اختصاصی‌تر خدمات پرستاری و پزشکی
  • کاهش احتمال بروز عفونت‌های بیمارستانی و سایر عارضه‌های بستری

برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن و کسانی که مشکل در جابه‌جایی و رسیدن به مرکز درمانی، مراجعه به یک مرکز مراقبت در منزل یک انتخاب عالی است.

چرا باید مرکز مراقبت در منزل نیتروطب را انتخاب کنیم؟

مرکز مراقبت در منزل نیتروطب ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر مرکزها متمایز می‌کند

این ویژگی‌ها شامل:

  • استفاده از کادر مجرب جوان و باتجربه از نخبه‌های پرستاری و پزشکی در ایران مانند سایت نیتروطب
  • تعرفه‌ی معقول خدمات درمانی و مراقبتی تا مراقبت در منزل را به‌صرفه کند
  • بررسی و بازخوردگیری دقیق کادر مجموعه برای ارایه‌ی بهترین نوع خدمت
  • دوره‌های بازآموزی برای کادر خود تا به‌روز بمانند

مرکز مراقبت در منزل نیتروطب در قزوین در حال فعالیت است و شهروندان قزوینی می‌توانند به‌صورت تلفنی یا با استفاده از سایت نیتروطب، خدمت مورد نظر خود را ثبت کنید و با تخفیف‌های گوناگون در کنار تعرفه‌ی معقول دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا