اطلاع گستر

لپ تاپ کارکرده شما را میخریم . پرداخت نقدی و لحظه ای در محل

لپ تاپ کارکرده شما را میخریم . پرداخت نقدی و لحظه ای در محل

اگر شما صاحب یک لپ تاپ هستید و قصد فروش لبتاب کارکرده خود را دارید ، قطعاً یکی از دغدغه های شما این است که لب تاپ استوک خود را به کجا و چه کسی بفروشیم تا سود بهتری داشته باشیم. یک راه این است که به قسمت لپ تاپ دست دوم دیوار تهران مراجعه کنید و آگهی لپتاپ دست دوم خود را منتشر کنید اما این کار هم مدت زمانی از وقت شما را میگیرد تا مشتری مورد نظر پیدا شود و هم ممکن است لپ تاپ شما را با قیمتی پایین تر از ارزش حقیقی آن بخرد. از سوی دیگر با وجود کلاهبرداری های جدیدی که از طریق افراد در دیوار صورت می گیرد ، این استرس همیشه برای فروشندگان کالا در دیوار وجود دارد. راه دیگر این است که با فروشگاه های معتبری که زمینه خرید و فروش لب تاب دست دوم فعالیت دارند در ارتباط باشید. یکی از این فروشگاه های معتبر که تمامی مجوزهای لازم برای خرید و فروش لپتاپ کارکرده را دارد ، فروشگاه اطلاع وب است.

مجوزهای اطلاع وب : لپ تاپ کارکرده شما را میخریم .

این فروشگاه برای جلب اعتماد مشتریان عزیز خود پس از طی تمامی مراحل رسمی و اداری ، تمامی مجوزهای معتبر در زمینه کاری تخصص خود را دریافت کرده است از جمله این مجوزها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کار : این نماد توسط مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت به فروشگاه های آنلاین معتبر اعطا می شود و مشتریان عزیز را از بابت کلاهبردار نبودن سایت ، قیمت های متعارف و … مظمئن می کند.
  • نماد ساماندهی : این نماد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می شود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای این مجوز به فروشگاه های آنلاین هویت صاحب آن و صلاحیت او را برای فعالیت احراز می نماید. دارنده فروشگاه آنلاین ملزم به رعایت قوانین و مقررات و مفاد مندرج در تعهد نامه امضا شده توسط خودش است.
  • پروانه کسب و کار : این مجوز از سمت دولت به یک فروشگاه اعطا می شود و به صاحب آن اجازه می‌دهد تا در محدوده جغرافیایی و قانونی خاصی به تجارت بپردازد.

خریدار لپتاپ دست دوم 

فروشگاه اطلاع وب لب تاب کارکرده شما را با قیمت مناسب در محل شما به صورت نقدی میخرد. برای این منظور از ۲ طریق می توانید اقدام کنید:

راه اول این است که شما فروشنده محترم از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در انتهای این مقاله با فروشگاه ارتباط برقرار کنید و عکس و فیلم و مشخصات دستگاه خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما لپ تاپ استوک شما را بررسی و قیمت پیشنهادی خود را اعلام می کنند در صورت توافق بین طرفین ، مسئول خرید فروشگاه به محل شما اعزار و پس از احراز هویت مبلغ لپ تاپ را به شما پرداخت کرده و دستگاه را از شما تحویل می گیرد.

راه دوم این است که شما فرم خرید لپ تاپ کارکرده از مشتری توسط اطلاع وب را پر کنید و برای ما ارسال کنید. در این فرم لازم است تا مشخصات فردی خود و مشخصات سخت افزاری لپتاپ خود را پر کنید. پس از دریافت فرم شما ، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و بقیه مراحل کار را پیگیری می کنند.

لپ تاپ کارکرده شما را میخریم . پرداخت نقدی و لحظه ای در محل

راه های ارتباطی

  • تلفن همراه جهت دریافت مشاوره : ۰۹۱۲۱۰۱۱۸۰۴
  • تلفن دفتر مرکزی : ۶۶۱۹۲۰۲۱
  • لینک کانال تلگرام فروشگاه اطلاع وب : t.me/ettelagostar1

خریدار لپ تاپ در محل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا