پزشکیسلامتیشیوه زندگی

زیبایی خیره کننده با عمل بینی فانتزی عروسکی!

از آنجایی که صفحات مجازی و اینترنت تا حد زیادی پیشرفت کرده است و افراد می‌توانند به جمع‌آوری اطلاعات مختلف در زمینه زیبایی ظاهری دسترسی پیدا کنند، درخواست و تقاضا برای عمل زیبایی بینی نیز بیشتر شده است. به گونه‌ای که در بیشتر خانواده‌های ایرانی حداقل یک نفر بینی خود را عمل کرده یا اینکه قصد دارد آن را جراحی کند. حتی در برخی از خانواده‌ها 2 الی 3 نفر بینی خود را عمل کرده‌اند. در واقع جراحی زیبایی بینی به امری عادی و طبیعی تبدیل شده است که طرفداران زیادی دارد. البته رینوپلاستی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از پرطرفدارترین روش‌های جراحی، عمل بینی فانتزی است. اینکه جراحی شما به چه سبکب انجام شود، به سلیقه و نوع بینی طبیعی فرد متقاضی بستگی دارد. به طور معمول متخصصان براساس ساختار بینی طبیعی و درخواست فرد زیباجو بهترین روش جراحی را به مرحله اجرا درمی‌آورند. شما طرفدار چه سبکی از عمل بینی هستید؟

 

آیا من کاندید مناسبی برای عمل بینی فانتزی هستم؟

با توجه به اینکه عمل بینی فانتزی تا حدودی رایج‌ترین روش رینوپلاستی حاضر در جامعه فعلی محسوب می‌شود، شاید شما نیز وسوسه شوید که همین عمل را انجام دهید. عمل عروسکی بینی به جذابیت چهره شما کمک می‌کند و زیبایی صورت شما را افزایش می‌دهد اما همه افراد نمی‌توانند این نوع عمل را تجربه کنند.

در واقع شما براساس ساختار و نوع بینی طبیعی خود باید بهترین روش را برای جراحی بینی در نظر بگیرید. همچنین پزشک جراح متخصص می‌تواند واجد شرایط بودن شما را بررسی کند. در جراحی عروسکی، به طور معمول بینی شما خیلی کوچک می‌شود بنابراین اگر بینی گوشتی دارید، بهتر است فکر این جراحی را از سر خود بیرون کنید.

بینی‌های گوشتی ممکن است بعد از عمل فانتزی بدتر دیده شوند و ناراحتی بزرگی ایجاد کنند. بنابراین اگر بینی دارید که استخوانی است و قوز دارد، می‌توانید آن را عروسکی عمل کنید اما بینی گوشتی برای این جراحی خوب نیست.

در ضمن بینی عروسکی برای صورت‌های ظریف و ریزنقش مناسب است، پس اگر صورت شما خیلی گرد یا پهن است این جراحی را انجام ندهید. افرادی می‌توانند این عمل را تجربه کنند که ویژگی‌های زیر را داشته باشند:

  • دارای بینی استخوانی
  • دارای صورت کوچک
  • بدون حساسیت شدید در مورد تقارن سوراخ‌های بینی
  • دارای توانایی پرداخت دستمزد پزشکان حرفه‌ای این حوزه از جراحی

هزینه عمل بینی فانتزی چقدر است؟

برای برآورد هزینه دقیق و مشخص این نوع روش رینوپلاستی، در ابتدا باید متخصص مورد نظر خود را بیابید؛ زیرا هزینه جراحی شما به طور معمول تحت تاثیر دستمزد متخصص، تجهیزات حاضر در کلینیک و سایر عوامل است که تنها با انتخاب جراح می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

جراحی بینی فانتزی در تهران

ما بینی قوزدار شما را کوچک می‌کنیم

اگر از بزرگی و استخوانی بودن بینی خود ناراضی هستید، درنگ نکنید و همین حالا با مطب دکتر جلالی متخصص فک و صورت تماس بگیرید. سپس با مراجعه حضوری به مطب این جراح فک و صورت می‌توانید وقتی برای جراحی بینی خود تعیین کنید. این پزشک حاذق در حوزه اجرای انواع عمل‌های زیبایی بینی تجربه و تخصص زیادی کسب کرده است.

منبع: https://drbehrouzjalali.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا