سلامتیشیوه زندگیورزش ها

دمبل 2/5 کیلویی دیجی کالا

دمبل 2/5 کیلویی دیجی کالا

دمبل دو تکه روکش دینامیک: دمبل روکش دینامیک باکیفیت ترین و بهترین نوع دمبل است که می تواند در ایروبیک، تناسب اندام، کراس فیت و ورزش خانگی استفاده شود. دمبل‌های روکش‌شده پویا با محدوده وزنی از سبک‌ترین تا سنگین‌ترین می‌توانند برای همه ورزشکاران از مبتدی تا حرفه‌ای، مردان، زنان و نوجوانان استفاده کنند. وزنه های سبک تر این دمبل ها برای شروع ورزش مخصوصا ورزش هایی مانند ایروبیک و بدنسازی برای چربی سوزی و کاهش وزن مناسب است و وزنه های سنگین بیشتر برای عضله سازی و تمرینات حرفه ای مناسب است. دمبل ها یک جفت هستند و قیمت درج شده برای یک جفت دمبل می باشد.

دمبل های 2.5 کیلوگرمی برای تمامی ورزشکاران از مبتدی تا حرفه ای مناسب است. برای گرم کردن بدن بسیار مناسب است و می توانید از این وزنه با دمبل برای شروع تمرین خود استفاده کنید. این وزن دمبل در بین خانم ها بسیار محبوب است زیرا حجم اضافی در بدن ایجاد نخواهد کرد. به ویژه بهترین انتخاب برای تمرینات چربی سوزی و چابکی است. دمبل ها برای ایجاد تعادل در دو طرف بدن و شکل دهی مناسب ماهیچه ها نسبت به سایر تجهیزات ورزشی ترجیح داده می شوند.

مزایای دمبل وزن پویا: – روکش بسیار با کیفیت و ماندگاری و ماندگاری بسیار بالا نسبت به سایر برندها – استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در ساخت – بدون ایجاد حساسیت یا بوی نامطبوع به روکش – رنگ های شفاف و بسیار زیبا بدون هیچ گونه حباب یا تیرگی.طراحی استاندارد و ارگونومیک دسته باعث راحتی دست در هنگام استفاده می شود و آسیبی به مچ دست ورزشکار نمی رساند – روکش نرم پی وی سی با خاصیت ضد تعریق که مانع از لیز خوردن دمبل در هنگام حرکات سریع می شود – خرید مستقیم از فروشگاه رسمی و اختصاصی تناسب اندام فروش محصولات با وزن پویا – تضمین و تضمین کیفیت و سلامت محصول

دمبل دو کیلویی دیجی کالا

وزن هر دمبل ۲ کیلوگرم می باشد.قطر میله ان ۳ میلی‌متر می باشد.شکل وزنه های ان شش‌ضلعی است.نوع دسته ان روکش‌دار می باشد.مناسب برای ورزش هوازی و رسیدن به تناسب اندام است.- استفاده از روکش پلاستیکی با کیفیت بالا به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و حفظ دوام دمبل – بدون آسیب رساندن به دست

قیمت دمبل دو کیلویی دیجی کالا

امروزه یکی از پرطرفدارترین ورزش ها تمرینات خانگی یا بدنسازی با دمبل است. دمبل در اکثر خانه ها یافت می شود.. بیشتر عضلات بالاتنه با استفاده از دمبل تقویت می شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده است با غلت زدن ناخو استه و آزاردهنده مواجه شده است یکی از راه حل های این مشکل هندسی ساخت این دمبل ها است.”دمبل ایروبیک روکش 5 کیلویی – دو تکه” با شکل هندسی جدید خود امکان قرار دادن آن را پس از تمرین و استراحت بدون نگرانی از غلت زدن بر روی زمین فراهم می کند.دمبل ها در وزن های مختلف و انواع مختلفی وجود دارند. این دمبل قابلیت اضافه وزن را ندارد. یک پوشش پلاستیکی بسیار محکم دور این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

قیمت دمبل 2/5 کیلویی

ابعاد این دمبل ها ۱۵x۸x۱ سانتی‌متر است.وزن هر دمبل ۲.۵ کیلوگرم می باشد.قطر میله ان ۳۰ میلی‌متر است.شکل وزنه ان شش‌ضلعی است.نوع دسته ان روکش‌دار است.مناسب برای ورزش هوازی می باشد.-دمبل رکورد در وزن ۲.۵ کیلوگرم -تعداد ۲ عدد ۱ جفت -تضمین رضایتمندی شم

 

قیمت دمبل 2 کیلویی ارزان

وزنه مناسب بانوان در باشگاه و منزل و تناسب اندام و ایروبیک و پیلاتس ساخته شده از چدن خاکستری دارای ساختار شش ضلعی دارای روکش نرم PVC می باشد.

دمبل دو کیلویی دیجیکالا

دمبل ها به گونه ای هستند که غلاف لاستیکی با کیفیت و بسیار محکمی در اطراف این دمبل کشیده شده است که از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب دیدن محصول جلوگیری می کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که در اثر استفاده طولانی مدت به کف دست آسیبی وارد نکند، آسیب دیدگی و افتادن روی دست یکی از معایب گروهی از این تجهیزات است که باید از با کیفیت ترین مواد استفاده کرد. برای کاور تا این محصول بادوام و باکیفیت برای کاربران باشد.

دمبل 2 کیلویی دیجی کالا

قیمت دمبل 2/5 کیلویی شش ضلعی

امروزه یکی از پرطرفدارترین ورزش ها تمرینات خانگی یا بدنسازی با دمبل است. دمبل در اکثر خانه ها یافت می شود. بیشتر عضلات بالاتنه با استفاده از دمبل تقویت می شوند. البته هرکسی که با دمبل تمرین کرده است با غلت زدن ناخواسته و آزاردهنده مواجه شده است. یکی از راه حل های این مشکل شش ضلعی ساختن دمبل است. “دمبل مخصوص ایروبیک روکش 2.5 کیلوگرمی – دو تکه” با شکل شش ضلعی خود به شما این امکان را می دهد که پس از تمرین آن را روی زمین قرار دهید و بدون نگرانی از غلت زدن استراحت کنید. دمبل ها در وزن های مختلف و انواع مختلفی وجود دارند.این دمبل قابلیت اضافه وزن را ندارد. یک روکش پلاستیکی قرمز رنگ بسیار محکم دور این دمبل کشیده شده است تا از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب به محصول جلوگیری کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که به کف دست آسیبی وارد نمی کند و از آسیب دیدگی و قرار گرفتن آن بر روی دست جلوگیری می کند.

خرید دمبل 2/5 کیلویی 

دمبل ها به گونه ای هستند که غلاف لاستیکی با کیفیت و بسیار محکمی در اطراف این دمبل کشیده شده است که از آلودگی، زنگ زدگی و آسیب دیدن محصول جلوگیری می کند. روکش این دمبل به گونه ای طراحی شده است که در اثر استفاده طولانی مدت به کف دست آسیبی وارد نکند، آسیب دیدگی و افتادن روی دست یکی از معایب گروهی از این تجهیزات است که باید از با کیفیت ترین مواد استفاده کرد. برای کاور تا این محصول بادوام و باکیفیت برای کاربران باشد

 

دمبل 2/5 کیلویی

دمبل یک نفره است و در صورت نیاز به یک جفت باید 2 عدد بخرید. دمبل روکش دار پویا 2.5 کیلوگرمی به دمبلی با وزن متوسط ​​معروف است که می توان از آن در تمرینات تناسب اندام و برای گرم کردن و تمرینات استقامتی استفاده کرد. ورزشکاران ایروبیک و سرعتی نیز از این وزنه برای حرکات پیشرفته خود استفاده می کنند. از ویژگی های این دمبل می توان به هسته چدنی مرغوب و نشکن و مقاوم در برابر ضربه آن اشاره کرد. یک روکش پلاستیکی نرم و رنگارنگ که روی آن نقاشی شده است از دستان شما در برابر تاول و آسیب محافظت می کند و همچنین از دمبل ها در برابر کثیفی و سایش محافظت می کند. این دمبل به دلیل فضای کمی که اشغال می کند به راحتی قابل جابجایی و استفاده در هر مکانی است. ساختار شش ضلعی این محصول از غلتیدن نامطلوب آن هنگام قرار گرفتن بر روی سطوح جلوگیری می کند. با استفاده از دمبل های هوازی پویا، دامنه حرکتی مفاصل خود را افزایش داده و قدرت و استقامت مفاصل و عضلات خود را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا