زیورآلاتمدوپوشاک

دستبند زنجیری دخترانه دیجی کالا

دستبند زنجیری دخترانه دیجی کالا

دستبند زیبای طرح کارتیه از برند ZJ مناسب دختران و خانم های شیک پوش می باشد. رنگ رزگلد زیبای آن جلوه بی نظیری دارد. اندازه آن 17 سانتی متر است و دارای یک زنجیر اضافی 4 سانتی متری برای تغییر اندازه تا 21 متر است. در این شرایط رنگ محصول ثابت است: از تماس مستقیم با الکل، اسپری، ادکلن روی محصول خودداری کنید. از کار با پاک کننده های قوی از جمله وایتکس و غیره خودداری کنید. نباید در استخرها و حمام ها استفاده شود.

 

 

دستبند دخترانه اسپرت دیجی کالا،دستبند اسپرت دخترانه دیجی کالا

گاهی اوقات نیاز به دستبندهایی دارید که هم به صورت نازک و هم جداگانه قابل استفاده باشند و به صورت چند ردیف رنگ در کنار هم باشند، این دستبند برای این شرایط مناسب است.

در سیزده رنگ مختلف موجود می باشد.

ست گردنبند و دستبند دخترانه اسپرت

نیم ست استیل زنانه شیک کد CART006 از دو قسمت گردنبند و دستبند تشکیل شده است. طراحی متریال این نیم ست بسیار ظریف و زیبا می باشد به طوری که در دو طرف دستبند و گردنبند زنجیر ظریف ساخته شده است. در قسمت جلوی این نیم ست لینک 9.7 طرح کارت بسیار زیبایی ساخته شده است. جنس این نیم ست زیبا و شیک از استیل می باشد و با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد. طول دستبند و گردنبند از زنجیر تا سایز نهایی قابل تغییر است تا با هر سایز مچ دست شما مناسب باشد این دستبند زیبا را با استایل خود ست کنید و لذت ببرید.

قبل از ارسال، عملکرد قفل و کیفیت محصول توسط تیم کنترل کیفیت بررسی می شود تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل شود. این محصول را در بسته بندی بسیار زیبا همانطور که در تصاویر محصول مشخص شده است دریافت می کنید.

ست ساعت و دستبند دخترانه دیجی کالا

ست ساعت و دستبند W041 دارای طراحی خاص، جذاب و زیبا برای تمامی سنین و بانوان خاص می باشد و می توان از دستبند و ساعت به صورت جداگانه نیز استفاده کرد. بسته بندی کادویی زیبا و شیک برای هر سلیقه ای وجود دارد.

دستبند بدل دخترانه دیجی کالا

جنس این دستبند استیل می باشد ونحوه بسته شدن این زیورآلات بندی می باشد.طول تقریبی دستبند۱۷ سانتی‌متر است.ویژگی‌های ظاهری ان مقاومت در برابر آب است.این دستبند در هشت رنگ مختلف موجود است.

 

قیمت دستبند بدل دخترانه

نماد ماه مارس یک ماهی حیوانی است و عنصر وجود آنها آب است. همچنین بنفشه و لی لی از گلهای مورد علاقه آنها و روز پنجشنبه روز پر برکت آنهاست. متولدین ماه مارس به عنوان “مغدیر” شناخته می شوند و ستاره حاکم آنها نپتون است. رنگ پرطرفدار تولید شده در اسفند ماه آبی و سبز دریایی است و عدد شانس آنها 7 است. متولدین اسفند ماه شخصیت قصه گو دارند و شعار آنها “باور دارم” است. دستبند ماه تولد اسفند از زنجیر ونیزی و دارای گیره آسانسور یا مارشال می باشد که زیبایی آن را دو چندان می کند. برخلاف برخی از زنجیرهای فولادی که رنگ آنها کمی با طلایی متفاوت است.

رنگ این زنجیر کاملا شبیه طلایی است و به همین دلیل در بین خانم ها نیز مورد استقبال قرار می گیرد. ترکیب این گردنبند علامت تولد به همراه جعبه کادویی (مطابق تصویر) می تواند یک دستبند زیبا برای هدیه تولد یا ولنتاین به عزیزانتان باشد.

دستبند دخترانه اسپرت

دستبند و برچسب استیل زنانه و دخترانه کد cart005 از استیل مرغوب ساخته شده است. این دستبند توسط کارتیه طراحی شده و رنگ آن طلایی است. در انتهای این دستبند یک گیره بسیار زیبا از نوع T و یک کاشی صدفی قرار دارد. نکته طراحی کارتیه قرار دادن تکه های زنجیر روی دستبند است.

این محصول برای افراد خوش سلیقه طراحی شده است و اندازه مناسبی دارد. این محصول با استفاده به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد. گوشه های دستبند کاملا گرد و صیقلی است و به لباس یا اشیاء دیگر نمی چسبد. گالری میکا قبل از ارسال، عملکرد قفل و کیفیت محصول را توسط تیم کنترل کیفیت بررسی می کند تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. این محصول را در بسته بندی بسیار زیبا همانطور که در تصاویر محصول مشخص شده است دریافت می کنید.

دستبند بدل دیجی کالا

دستبند و برچسب استیل زنانه و دخترانه از استیل مرغوب ساخته شده است. این دستبند توسط کارتیه طراحی شده و رنگ آن طلایی است. به انتهای این دستبند یک گیره بسیار زیبا از نوع T چسبانده شده است.نکته طراحی کارتیه قرار دادن تکه های زنجیر روی دستبند است. این محصول برای افراد خوش سلیقه طراحی شده است و اندازه مناسبی دارد. این محصول با استفاده به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد. گوشه های دستبند کاملا گرد و صیقلی است و به لباس یا اشیاء دیگر نمی چسبد.

گالری دنیا نبات قبل از ارسال، عملکرد قفل و کیفیت محصول را توسط تیم کنترل کیفیت بررسی می کند تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. این محصول را در بسته بندی بسیار زیبا همانطور که در تصاویر محصول مشخص شده است دریافت می کنید.

 

النگو بدل دخترانه دیجی کالا

النگو از زیورالات بسیار زیبا و کاربردی می باشد.جنس این النگو از برنج می باشد و قطر ان 43 میلی متر است.

این النگو در دو سایز موجود می باشد.

دستبند دخترانه زنجیری دیجی کالا

این کار استیل و رنگ کاملا ثابت می باشد. لازم به ذکر است که کریستال های فولادی به دلیل رنگ دائمی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند و با وجود اینکه فقط روکش طلا هستند و نه طلا، دارای طراحی بسیار ظریف، کیفیت بسیار خوب و درخشندگی خیره کننده ای هستند. بنابراین می توانید جواهرات استیل بسیار درخشان و چشم نواز را با قیمتی بسیار کمتر از طلا تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا