سلامتیغذاقهوه گانودرما

قهوه گانودرما چیست؟ از کجا بخریم!

یک فنجان قهوه گانودرما، یک عمر سلامتی

قهوه گانودرما یک قهوه با ترکیب قارچ گانودرما است، این قارچ آنقدر خاصیت دارد که گفتنش سر شما را به درد می آورد و نوشتنش چشمانتان را می آزارد. نکته جالبی که راجب این قارچ وجود دارد این است که گانودرما هیچ گاه نباید به صورت خام مصرف شود، چرا که بو و طعم نا مطبوعی دارد و به دستگاه گوارش شما آسیب می رساند. از سوی دیگر ترکیب پودر قارچ گانودرما با قهوه خواص مضائفی به این گیاه می بخشد و مصرف آن را بسیار خوشایند می کند. خرید قهوه گانودرما کار چندان سختی نیست، به طوری که شما از همین سایت هم می توانید اقدام به خرید فرمایید. نگران قیمت قهوه گانودرما نباشید مطمئن باشید که این عدد آن قدری مناسب هست که شما هم راضی باشید و البته در سایت ما یعنی آلفا بلاگ این قیمت مناسب تر از فروشگاه های دیگر نیز هست.

شما میتوانید برای استعلام خرید و قیمت انواع قهوه گانودرما ؛ و همچنین استعلام قیمت چای ماسالا و خرید چای ماسالا می توانید وارد سایت گرین کاپ شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قهوه گانودرما چیست کلیک کنید!

خرید قهوه گانودرما

درادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باشید.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما یک قارچ سخت پوست با رنگ قرمز تیره یا قهوه ای است که روی تنه درختان فرسوده در شرق آسیا رشد می کند. این قارچ در طب سنتی چین نقش اساسی دارد تا جایی که گانودرما بین آسیایی ها به «اکسیر جوانی» معروف است. گانودرما لوسیدوم بیش از ۴۰۰ فعال زیستی دارد که هر کدام از آنها خاصیت منحصر به فردی را برای بدن ما به ارمغان می آورند. اگر می خواهید بیشتر از شگفتی های این گیاه بدانید این چند خط را مطالعه کنید:
یک فنجان قهوه گانودرما،
۶ برابر یک لیوان شیر کلسیم،
۳ برابر یک وعده اسفناج آهن،
۷ برابر یک ماهی کامل امگا ۳،
۳ برابر بلوبری آنتی اکسیدان،
۱۵ برابر کلم بروکلی منیزیم
و بیشتر از یک وعده غذایی حبوبات، پروتئین دارد که بدون شک این مقدار از مواد معدنی می تواند به نحو احسن نیاز روزانه یک فرد را پاسخ گو باشد!

قهوه گانودرما
گانودرما را چگونه مصرف کنیم؟

شاید الان بعد از خواندن این مقاله از آلفا بلاگ به فکر خریدن و خام خوری قارچ گانودرما افتاده باشید اما لطفا عجله نکنید! این کار می تواند آسیب شدیدی به بدن شما برساند! قارچ گانودرما فقط در صورت ترکیب با قهوه می تواند برای بدن ما مفید باشد، در غیر این صورت مصرف آن به دستگاه گوارش آسیب شدیدی وارد می کند! (فارغ از این که حتی نمی توان یک قارچ گانودرما اصل در بازار پیدا کرد). ترکیب گانودرما با قهوه باعث شده تا بو و طعم نا مطبوع آن از بین برود، جذب بهتری داشته باشد و علاوه بر آن حتی خواص مضائفی پیدا کند!

فواید قهوه گانودرما ؟

بهبود پیسی

پیسی یا ویتیلیگو بیماری است که در آن رنگدانه های پوست از بین می روند و پوست انسان رنگ پریده و سفید جلوه می کند، این بیماری به دلیل حمله سیستم ایمنی بدن به خودش اتفاق می افتد. و البته خبر خوب این است که با قهوه گانودرما دیگر سیستم ایمنی بدن به خودش حمله نخواهد کرد و رنگدانه های از دست رفته نیز دوباره ترمیم خواهند شد!
درمان پیسی

پیشگیری از سرطان

آنتی اکسیدان های موجود در گانودرما سبب تعادل در بدن می شوند، این گونه دیگر هیچ سلولی غیر طبیعی رشد نمی کند و بدن به خودش حمله نخواهد کرد. به عبارت دیگر: گانودرما جلوی سرطان را می گیرد!

ضد چروک و پیری

پیرشدن پوست واقعا مسئله نگران کننده و ناگریزیست… اما اگر پوست ما پیر نشود، یعنی هر روز ترمیم شود و دوباره جوان شود چه می شود؟ این دقیقا کاریست که قهوه گانودرما انجام می دهد! قارچ گانودرما نه تنها پوست صورت را، بلکه تمام بدن را پیوسته ترمیم می کند، بهبود می دهد و باعث جوانی آن می شود.

قارچ گانودرما

افزایش نشاط و انرژی

غده تیروئید مسئول سوخت و ساز و میزان انرژی بدن است. از سوی دیگر قهوه گانودرما با تنظیم کردن این غده علاوه بر افزایش انرژی بدن باعث رفع مشکلاتی چون لاغری، چاقی، خستگی، تنظیم نبودن خواب و… می شود که همه در اثر کم کاری یا پر کاری تیروئید هستند. همچنین قهوه گانودرما با تقویت غدد فوق کلیوی باعث بهبود خلق و خو، افزایش نشاط و بهبود افسردگی می شود.

سمزدایی با قهوه گانودرما

گانودرما تمام بدن را (اعم از خون، اندام ها و دستگاه ها) شست و شو می دهد، آن چنان که از آن به عنوان «مصفی خون» نیز یاد می شود. با مصرف قهوه گانودرما تمام سموم از بدن خارج می شوند، بدن پاکسازی می شود، کبد بهتر کار می کند و از چرب شدن آن نیز جلوگیری می شود.
تنظیم سوخت و ساز بدن
گانودرما می تواند باعث لاغری شود. می پرسید چگونه؟ این گونه که قهوه گانودرما متابولیسم بدن را بالا می برد و خوراکی های مصرفی ما به جای تبدیل به چربی شدن به انرژی مصرفی تبدیل می شوند.

کافی گانودرما

خرید قهوه گانودرما

حال می رسیم به مهم ترین بخش! آن هم اینکه قارچ گانودرما را از کجا تهیه کنیم تا تقلبی و فیک نباشد، درونش گانودرما اصل داشته باشد، زیر نظر متخصصان تولید شده باشد تا مشکلی برای مان ایجاد نکند، قیمت قهوه گانودرما که می خریم بالا نباشد و… برای این منظور شما باید به یک برند معتبر اعتماد کنید! دکتر بیز یک راه مطمئن برای خرید قهوه گانودرما است! به توصیه آلفا بلاگ، قیمت قهوه گانودرما این برند کاملا منصفانه بوده و بعد از تنها یکبار استفاده شما مشتری دائمی و پروپاقرص این برند خواهید شد! یک سوال دیگر جا ماند، آن هم این که ما خرید قهوه گانودرما را از کجا می توانیم انجام دهیم؟ باید شما بگویم که کارتان بسیار آسان شده چرا که شما می توانید از همین سایت به صورت آنلاین به خرید قهوه گانودرما با پایین ترین قیمت بازار اقدام کنید.

قهوه گانودرما

قهوه گانودرما یا اکسیر جوانی چند برابر هر ماده غذایی مفید دیگری ویتامین و مواد معدنی دارد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که از قرص ها، آمپول ها و مکمل های تقویتی جدا نمی شوید بهتر است بالاخره جای آنها را با این نوشیدنی طبیعی عوض کنید. گانودرما نه تنها هیچ عوارضی ندارد بلکه عوارض وارده از مواد شیمیایی دیگر را نیز در بدن از بین می برد. فقط باید توجه داشته باشید که بیش از حد از قهوه گانودرما استفاده نکنید واِلا هیچ جای نگرانی دیگری نیست.

برای خرید به فروشگاه سایت گرین کاپ مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا