مدوپوشاک

جدید ترین پیراهن های مردانه جدید 2022

جدید ترین پیراهن های مردانه جدید 2022

پیراهن مردانه از گذشته تا به حال مهم ترین پوشش آقایان بوده است. همه آقایان با نوع پوشش اسپرت، رسمی یا روزمره بدون هیچ مشکلی می توانند از انواع پیراهن مردانه استفاده کنند و زیبایی را به خود ببخشند. در گذشته همه پیراهن های مردانه ساده و سفید بودند اما حالا مدل های زیادی پیراهن نظیر پیراهن مردانه یقه دیپلمات، راه راه، چهار خانه و… برای هر شخصیتی روانه بازار شده اند. این تفاوت سبک ها و مدل ها در گذشته به پایان نرسیده و هنوز هم طراحان مشغول ایده پردازی و طراحی مدل های جدید پیراهن هستند. هرچند که بازار مد دارد به سمت سادگی بر می گردد اما در هر حال خوب است که ما با مدل های جدید پیراهن آشنایی داشته باشیم و فروشگاه های معتبر در زمینه فروش پیراهن مردانه را بشناسیم. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا به یک راه مطمئن برای خرید جدید ترین پیراهن های مردانه برسید. با ما همراه باشید.

جدید ترین پیراهن های مردانه جدید 2022

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه بخش جدا نشدنی کمد آقایان است و اگر چه مدتی بود که جوانان از این استایل فاصله گرفته و به تیشرت های مردانه روی آورده بودند اما حالا جوانان و نوجوانان هم دارند دوباره به استایل کلاسیک روی می آورند. از طرفی پیراهن مردانه می تواند مهم ترین آیتم شاخص در استایل مردان باشد. همان طور که می دانید آیتم شاخص یعنی آن بخش از استایل که توجه ها را جلب می کند و طرح و نقش خاص و متفاوتی دارد یا به عبارتی آن بخش از پوشش که شخصیت فرد را جلوه گر می سازد. برای خانم ها این موضوع کمی متفاوت است، آیتم شاخص استایل آنها محدودیت ندارد و می تواند هر بخشی از پوشش فرد اعم از اکسسوری، کیف، شال و… باشد اما برای مرد ها اوضاع این گونه نیست، برای آنها امکان آیتم شاخص بودن محدود است و به کمربند و پیراهن خلاصه می شود که محبوب ترین آیتم شاخص بین مردان نیز همواره همان پیراهن است.

پیراهن مردانه

پیراهن ثابت مشهد

پیراهن ثابت نامی آشنا برای مشهدی ها است! پیراهن ثابت نه تنها فروشگاهی معتبر و برندی شناخته شده بلکه در واقع نام یک تولیدی است. خرید مستقیم از تولیدی، کیفیت بالای دوخت و پارچه و تنوع طرح و رنگ از مهم ترین عوامل محبوبیت برند ثابت بین مردم هستند. نکته دیگر راجب برند ثابت این است که شما می توانید بیشتر آیتم های استایل خود را از همین فروشگاه خریداری کنید و این یعنی دیگر نیازی نیست که برای خرید یک دست لباس به چند فروشگاه مختلف سر بزنید و بین چندین خیابان رانندگی کنید چرا که همان طور که پیش تر اشاره کردیم فروشگاه ثابت انواع مدل های پیراهن، شلوار و کمربند را دارا است. محصولات تولیدی ثابت به دلیل تنوع بالا با هر سلیقه ای جور در می آیند؛ به عنوان مثال پیراهن های ساده، راه راه، چهارخانه و پیراهن یقه دیپلمات از محصولات این فروشگاه بوده و انواع کمربند و شلوار کتان و لی نیز از دیگر محصولات این تولیدی اند. اقدام جالب دیگر تولیدی ثابت طراحی و دوخت پیراهن های بچگانه است، پیراهن هایی با همان دقت دوخت و زیبایی نمونه بزرگ تر شان که برای فرزندان شما آماده می شوند. هم اکنون، با تولیدی ثابت شما می توانید در کنار فرزند تان یک ست پدر و پسری جذاب برای مهمانی ها داشته باشید!

خرید پیراهن مردانه

با توجه به توضیحاتی که داده شد ما برای خرید پیراهن مردانه تنها یک نام را به شما پیشنهاد می کنیم، پیراهن ثابت! توجه داشته باشید که این تنها حرف ما نیست، بلکه هر کسی که حتی یکبار از این فروشگاه خرید کرده است مشتری همیشگی این برند شده و مثل ما آن را به دیگران هم معرفی کرده است. برای خرید پیراهن یا دیگر محصولات تولیدی ثابت شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین از این فروشگاه خرید کنید. در واقع برای هماهنگی خرید از فروشگاه ثابت تنها کافی است با شماره +98 939 299 0085 در واتس اپ تماس حاصل فرمایید، کارشناس فروش ثابت در ادامه راه شما را راهنمایی خواهد کرد.

خرید پیراهن مردانه

خرید عمده پیراهن مردانه

تولیدی پیراهن مردانه آماده بستن قرار داد با تمامی بوتیک ها در سطح کشور است. این یعنی شما در هر کجای ایران که فروشگاه داشته باشید می توانید با فروش محصولات ثابت برای خود اعتبار و اعتماد بخرید. و در نظر داشته باشید که علاوه بر قیمت های مناسب فروشگاه ثابت، خرید عمده از این تولیدی نیز همیشه امتیازات و تخفیفات ویژه خود را خواهد داشت.

۵ راز برای خوش پوشی!

همراه با کت و شلوار حتما از پیراهن های رسمی استفاده کنید، این پیراهن ها باید بدون جیب، کاملا ساده و تک رنگ باشند.
کت و شلوار طوسی برای افراد میانسال، سورمه ای برای جوانان و کت و شلوار مشکی برای همه گروه های سنی کاربرد دارد.
شلوار کتان همراه با پیراهن رسمی و شلوار لی همراه با پیراهن اسپرت پوشیده می شود.
کمربند های رسمی و اسپرت با هم تفاوت دارند، در هنگام لباس پوشیدن به تفاوت آنها دقت کنید.
شاید تا به حال نمی دانستید اما مردان هم اکسسوری دارند! شاید شما با شنیدن کلمه اکسسوری به یاد گوشواره، انگشتر، گردنبند و.. بیفتید اما اکسسوری های مخصوص مردان نیز در بازار وجود دارند و بسیار هم پر طرفدارند. از این رو مردان نیز مانند خانم ها بهتر است وقتی به مجالس رسمی می روند از اکسسوری هایی چون دکمه سر دست، کراوات، پاپیون، ساعت، کیف پول و… استفاده کنند.

خرید عمده پیراهن مردانه

در فروشگاه ثابت می توانید جدیدترین پیراهن مردانه را برگزیده، شلواری متناسب با آن انتخاب و کمربند خود را نیز همانجا با پیراهن و شلوار خود ست کنید و به یاد داشته یاشید که این صرفه جویی در وقت نتیجه انتخاب درست خودتان است. قیمت مناسب و کیفیت بالا محصولات ثابت به ما نشان می دهند که این بار هم ضرب المثل ها صادق نیستند، چرا که در تولیدی ثابت همیشه بیشتر از آنچه پول بدهی آش می خوری. پس از همه این ها بهتر است همین حالا یک سبک استایل برای خود انتخاب نموده، به سایت پیراهن ثابت سر بزنید و رویاهای خود را واقعی کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا