ایران بابکت

ایران بابکت، نمایندگی رسمی شرکت دراج رفسنجان در تهران

در حال حاضر و با توجه به بازار شلوغ قطعات و ماشین آلات صنعتی ، خرید مینی لودر و تراکتور دراج رفسنجان با بهترین شرایط و قطعات اصل و با کیفیت بابکت دراج از جمله دغدغه های صاحبان صنایع است. از این رو بهترین راه مراجعه به نمایندگی رسمی و معتبر شرکت دراج رفسنجان برای خرید انواع مینی لودر و قطعات جانبی است.

ایران بابکت، به عنوان نماینده رسمی شرکت دراج رفسنجان، با دریافت و درک دغدغه های شما عزیزان در زمینه خرید مینی لودر های با کیفیت دراج رفسنجان و قطعات و لوازم یدکی بابکت، خریدی مطمئن و تضمینی در کوتاهترین زمان ممکن برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

شرکت دراج رفسنجان

کمتر کسی است که در صنعت فعالیت می کند و نام و آوازه دراج کویر رفسنجان را نشنیده باشد. در واقع شرکت دراج کویر بهترین و برترین تولید کننده ماشین آلات صنعتی مینی لودر و تراکتور در ایران است. محصولات این شرکت به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، دارای محبوبیت زیادی در صنایع گوناگون است.

شرکت doraj رفسنجان در آغاز کار خود تحت عنوان نماینده انحصاری شرکت بل (bell) انگلستان شروع کرد.  در واع دراج کویر در ابتدا مینی لودرهای شرکت بل را به ایران وارد می کرد. پس از مدتی شرکت دراج کویر اقدام به خرید قطعات او فناوری شرکت بل انگلستان خط تولید مینی لودرهای با کیفیت خود را در کشور آغاز کرد.

با توجه به اینکه قطعات اصلی مینی لودرها و تراکتورهای ساخت دراج از شرکت بل انگلستان وارد می شود، این دستگاه ها رتبه اول مینی لودر و تراکتور در کشور را به خود اختصاص داده است. علاوه بر قطعات با کیفیت، برخورداری دراج رفسنجان از متخصصان مجرب و حرفه ای بر کیفیت و محبوبیت محصولات این برند بی تاثیر نبوده است.

از سوی دیگر واحد کنترل کیفی شرکت دراج رفسنجان تمام پروسه تولید و ساخت انواع مینی لودر و تراکتور دراج را کنترل کرده و تنها در صورت بازرسی و تائید نهایی محصولات این شرکت از کارخانه خارج و به دست مشتری می رسد.

نمایندگی رسمی شرکت دراج رفسنجان

ایران بابکت، نماینده رسمی شرکت دراج رفسنجان

ایران بابکت، به عنوان نماینده رسمی و معتبر دراج کویر رفسنجان اطمینان بسیار بالایی به کیفیت دستگاه های این شرکت دارد. از این رو مینی لودر و تراکتور دراج را با تضمین و گارانتی یکساله به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد. از محصولات این شرکت می توان به مینی لودر بابکت 761 و مینی لودر دراج 781 اشاره کرد.

شرکت دراج رفسنجان

چرا ایران بابکت

مزایای خرید از ایران بابکت؛ نماینده رسمی شرکت دراج رفسنجان، عبارت اند از:

  • ارائه قیمت به روز قطعات و محصولات دراج رفسنجان
  •  امکان دریافت مشاره از کارشناسان مجرب
  • پاسخگویی به موقع و 24/7
  • تحویل به موقع

نمایندگی شرکت دراج رفسنجان در تهران

ارتباط با ایران بابکت

راه های ارتباطی ایران بابکت شامل موارد زیر است:

برخی از محصولات ایران بابکت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا