ورزش ها

دمبل چه وزنی بخرم|قیمت کم+کیفیت بالایی داشته باشه؟کلیک کن!

دمبل یکی از ابزار مهم در بدنسازی میباشد اگر قصد خرید داری در ادامه همراه تیم خوب الفابلاگ باش تا بگیم چی بخری به صرفه باشه!

نکاتی قبل خرید دمبل

اول اینکه دمبل چیه و کاراییش چیه؟ باید گفت برای ساخت عضله و ماهیچه میباشد که با انواع حرکات میتوان بدنی ایده آل بدست اورد.
دوم اینکه کسانی که سنگین کار میکنندباید زور و استقامت بدنی بالایی داشته باشند تا از وزنه هاکی سنگین استفاده کنند و طبیعتا قیمت ان هم بالا میباشد,کسانی هم که سبک کار میکنند پس قطعا وزنه های سبک تری احتیاج دارند.
دمبل دو نوع دارد ثابت ومتغییر: دمبل های ثابت جنسشان از فلزی,چدنی ,لاستیکی, یورتان کروم و….
دمیل هایی که میتوان وزن ان ها را تغییر داد:دمبل صفحه ای ,چکشی,شش ضلعی به حساب می آیند.
چند حرکت برای کارایی دمبل:
حرکت بالاسینه+زیرسینه+جلوبازو+پشت بازو+سرشانه+پا و در ورزش های زنانه مثل ایروبیک هم میتوانند استفاده کند
اگرفردی مبتدی هستید تا انتهای مقاله مارا دنبال کنید که بعد خرید پشیمان نشوید!
ما سعی کردیم بهترین دمبل هارا به شما معرفی کرده تا شما با تضمین کیفیت و کارایی
آن را خریدومورد استفاده قرار دهید.

 

خرید دمبل

دمبل

|دمبل شش ضلعی ۱ کیلوگرمی رکورد کد ۲ بسته ۲ عددی|

مشخصات کلی     ابعاد ۵*۵*۱۵سانتی متر

وزن هر دمبل             ۱کیلوگرم

قطرمیله                   ۳میلیمتر

شکل وزنه             شش ضلعی

نوع دسته               روکش دار

مناسب برای ورزش ورزش هوازی,تناسب اندام

سایرتوضیحات

مناس بانوان واستفاده در باشگاه وخانه

برای تناسب اندام و ورزش های ایروبیک و پیلاتس

جنس از چدن خاکستری رنگ , روکش pvcنرم

قبل خرید هواستان به فاکتور هایی در خرید دمبل باشد زیرا انتخاب وزن ان به عهده خود شماست وهیچگاه اشتباه نکنید.
برای مثال شما میتوانید با دمبل سبک حرکات کششی یاایروبیک انجام دهید ولی با دمبل بزرگ باید حرکاتی مثل اسکوات زد و دمبل های ۱۰تا۱۵ مخصوص حرکات جلو بازو و سرشانه میباشد. پس دمبلایی بگیرید که کارایی براتون داشته باشد.

اگر هنوز دنبال یک برنامه بدنسازی خوب با ساک ورزشی زنانه مناسب میگردی کلیک کن من بهت میگم چجوری ورزش کنی و چه وسایلی بخری که هزینه ات رو کم کنه!

قیمت دمبل

دمبل ها معمولا از چدن یا اهن درست میشوند پس ما باید در نظر بگیریم که وزن دمبل بالا باشد از مواد زیادی برای ساخت ان استفاده شده ,مثال قیمت اهن کیلیویی ۱۰ هزارتومان است پس دوتا دمبل ۱۰ کیلیویی ۲۰ کیلیو پول اهن ان شده له غیر از بقیه مواد مصرفی ان پس الکی نگیم گرونه!

انواع دمبل بدنسازی

در بالا اشاره کردیم دمبل ها دونع هستند ثابت و متغییر وانواع مختلفی دارند در ادامه بهتر برسی میکنیم.

⦁ معرفی دمبل ثابت : دمبل ثابت که به آن ها بادی دمبل (buy-dumbbells) نیز گفته می شود اغلب در رک های افقی و عمودی و به شکل جفت استفاده می شود. وزن آن ها از ۱ تا ۱۰۰ کیلوگرم می باشد.

⦁ انواع دمبل ثابت:
⦁ دمبل لاستیکی ثابت (Fixed Rubber Dumbbells) : به دلیل داشتن پوشش برای افرادی که در تمرین های دشوار روزانه خود به دنبال دمبل های بزرگی هستند مناسب است.

⦁ این دمبل ها کیفیت بالایی دارند و برای استفاده در منزل نیز مناسب می باشند.

خرید دمبل

|دمبل بدنسازی شش ضلعی ۵ کیلوگرمی بسته ۲ عددی|

ابعاد               ۱۰*۱۰*۲۸ سانتی متر

وزن هردمبل           ۵کیلوگرم

قطر میله             ۳۰میلی متر

شکل وزنه             ۶ضلعی

نوع دسته           بدون روکش

سایر توضیحات دارای لاستیک مرغوب و تحمل ضربات سنگین با طول عمر بسیار بالا

توضیحات کامل دمبل ۵کیلو

دمبل ورزشی ۵ کیلوگرمی وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی بدنسازی و پرورش اندام است. با وزن ۵ کیلو گرم که به صورت دوتایی ارائه می‌شود و مناسب برای انجام حرکات ورزشی در منزل و باشگاه است. روکش بالایی انرا تزریق میکنند و غیر
قابل کنده شدن است مگر در گذز زمان سابیده شود! این نوع لاستیک در هنگام به زمین انداختنشان سرصدایی کم ایجاده میکنند.

⦁ دمبل یورتان ثابت (Fixed Urethane Dumbbells ) : این نوع دمبل ثابت با پوشش پلی اورتان می باشد که در نگاه اول تفاوت زیادی با نوع لاستیکی ندارد اما سختی و مقاومت بسیار بالای آن نسبت به خراشیدگی، ضربه و تراشه باعث شده که گران تر باشد.
⦁ دمبل های هگزاگونالی ثابت( Fixed Hex Dumbbells) : این دمبل به دلیل ظاهر خاصی که دارد نامگذاری شده. از ویژگی این دمبل عدمم لغزیدن آن روی زمین است و با گذاشتن دمبل روی زمین د رجای خود ثابت خواهد ماند و باعث دردرسر ورزشکار نمی شود. قیمت آن از انواع دمبل لاستیکی و یورتان ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

توصیه ما این است کسانی که قصد خرید دمبل زیاد دارند از دمبل های قابل تغییر استفاده کنند زیرا کم خرج میباشد.

دمبل 10 کیلوگرمی-2عددی

قیمت دمبل

این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی دارای وزن 10 کیلوگرم است. دور تا دور این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 500 ، 1000 ، 1500 و 2000 گرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص، وزن آن را کم یا زیاد کنید.  این دمبل متغیر گرد دور لاستیکی یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول ایران می باشد..
 

دمبل متغییر مدل s110 وزن 20 کیلوگرم بسته 2عددی

دمبل متغییر
این دمبل متغیر گردتمام لاستیکی دارای وزن حدودا 10 کیلوگرم است. جنس این دمبل تمام لاستیک است که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 1000 ، 1500 و 2000 گرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره مخصوص، وزن آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر گرد تمام لاستیک یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول ایران می باشد
 
 

دمبل سولید وزن 15 کیلوگرم بسته 2 عددی

دمبل15کیلویی
این دمبل متغیر گرد لاستیکی دارای وزن 15 کیلوگرم و به تعداد 2 عدد است. دور تا دور این دمبل روکش لاستیکی قوی کشیده شده که از کثیفی، زنگ زدگی و آسیب رسیدن به محصول جلوگیری می‌کند. این دمبل دارای دسته پلاستیکی بوده و به صورتی طراحی شده که به کف دست هیچ آسیبی نمی‌رساند و از آسیب رساندن و جا انداختن بر روی دست جلوگیری می‌کند و هر وزنه آن برابر 500 ، 1000 ، 1500 و 2000 و 2500 گرم بوده که شما می توانید به راحتی با پیچاندن مهره پلاستیکی مخصوص،که با دست بسیار راحت و روان وزن آن را کم یا زیاد کنید. این دمبل متغیر یکی از بهترین پیشنهادها به ورزشکاران است، چرا که از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است
 

کتل ام دی ام 12 کیلوگرم

 
دمبل کتل
این دمبل دارای روکش زیبا و نرمی میباشد شکل وزنه گرد و قطر میله 12 میلی متر میباشد وزن هر دومبل 12 کیلوگرم میباشد و از نظر راحتی در دست هم چیزیم نگیم بهتره همه چیز مشخص…
 

دمبل کینگ اسمیت | وزن 7.5 کیلوگرم بسته 2 عددی

 
دمبل کینگ اسمیت
دمبل King Smith می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای ورزش کردن در خانه باشد. این محصول شامل چند وزنه مختلف است که شما با استفاده از آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توانید وزن این دمبل‌ها را بین از 1.5 کیلوگرم تا 7.5 کیلوگرم تغییر دهید.

دمبل
خرید دمبل
انواع الدمبل
قیمت دمبل
دمبل دیجی کالا
دمبل ورزشی
قیمت دمبل 5 کیلویی
خرید دمبل متغیر
دمبل 5 كيلو
خرید دمبل ارزان
قیمت دمبل 10 کیلویی
دمبل بدنسازی
خرید وزنه بدنسازی
قیمت وزنه
وزنه بدنسازی
قیمت وزنه بدنسازی
انواع دمبل
عکس دمبل
دیجی کالا دمبل
قیمت دمبل بدنسازی
وزنه دمبل
خرید دمبل بدنسازی
دمبل خانگی
قیمت دمبل قابل تنظیم
وزنه ورزشی

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام برای استفاده داخل خونه از کدوم دمبل خرید کنیم؟
    جوری یک بار بخرم دیگه نخرم بشه وزنش اضاف و کم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا